چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 16438
پیروزمنش در گفتگو با مهر:

برترین های مسابقات شنا جانبازان و معلولین قم معرفی شدند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم از مشخص شدن نفرات برتر پیکارهای شنا قهرمانی جانبازان و معلولین قم خبر داد.
برترین های مسابقات شنا جانبازان و معلولین قم معرفی شدند
به گزارش قم نیوز، محمد پیروزمنش، تصریح کرد: شنا در کنار رشته هایی مانند بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، دو و میدانی، تنیس با ویلچر، وزنه برداری و تیراندازی با کمان از جمله ورزش های موفق هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم به شمار می رود.
 وی تاکید کرد: ما در این رشته ورزشی سابقه کسب عنوان قهرمانی کشور را در چند دوره مسابقات کشوری داریم و همواره تیم های شنا قم به خصوص در بخش بانوان جزو اول تا سوم پیکارهای کشوری بوده و نام و اعتبار ورزش جانبازان و معلولین قم را از این طریق بلند آوازه کرده اند.
 رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم افزود: برنامه های بسیار خوبی برای رشد و توسعه بیش از پیش رشته های مختلف زیر مجموعه هیئت از ابتدای سال پیش بینی کرده ایم در حالی که بخشی از آنها به اعزام ها و بخش دیگر به مسابقات استانی تعلق دارد.
 وی یاد آور شد: در کنار اعزام های مختلفی که در قالب پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور در رشته های گوناگون انجام می پذیرد، در طول سال سعی می کنیم به مناسبت های مختلف مذهبی و ملی رقابت هایی را در سطح استان برگزار کنیم.
 پیروزمنش در ادامه به برگزاری پیکارهای یک دوره مسابقات شنا ویژه ورزشکاران جانباز و معلول در قم اشاره کرد و بیان داشت: این پیکارها با شرکت چهره های مدعی در کلاس های مختلف پزشکی به انجام رسید و در نهایت برترین های خود را شناخت.
 وی خاطرنشان کرد: شناگران شرکت کننده در رقابت های شنا قهرمانی جانبازان و معلولین استان قم در کلاس های پزشکی S4، S5، S6، S8 و S10 برای به دست آوردن عناوین اول تا سوم با یکدیگر به رقابت پرداختند و در مجموع شاهد رقابت جذابی بین شناگران بودیم.
 رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم افزود: در پایان این مسابقات و در کلاس S4 علی اکبر اربابی با بهترین عملکرد در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد در حالی که در این کلاس پزشکی مجید شریفی صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.
 وی یاد آور شد: در پایان رقابت های S5 یوسف حکیم بالاتر از دیگر رقبای خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد در حالی که در این کلاس پزشکی بهزاد رستمی در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه عنوان سوم به محسن عابدین زاده رسید.
 پیروزمنش افزود: در کلاس S6 مسابقات شنا جانبازان و معلولین قهرمانی استان قم به ترتیب اسماعیل اسدی، اکبر رحمانی و علی زارعی اول تا سوم شدند، در کلاس S8 این عناوین به مجید آیینه دار، محمدحسین عرب نژاد و حسن مطهری رسید و در کلاس S10 محسن اسکندری و مجتبی حداد قهرمان و نایب قهرمان شدند و در پایان از مجید شکوری مربی پرتلاش شنا جانبازان و معلولین قم و مربی تیم ملی شنا و همچنین تقی یوسفی از تلاش گران برگزاری این پیکارها تقدیر شد.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcbwab8.rhb0fpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما