چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب : 16434
شریفی به مهر خبر داد:

درخشش قم در والیبال ساحلی و مقام سوم در تنیس با ویلچر معلولان کشور

قم نيوز : قم نیوز: دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان قم از درخشش ورزشکاران اعزامی این هیئت به پیکارهای والیبال ساحلی و تنیس با ویلچر کشور خبر داد.
درخشش قم در والیبال ساحلی و مقام سوم در تنیس با ویلچر معلولان کشور
به گزارش قم نیوز، محمود شریفی، اظهار داشت: امسال تیم های ورزشی اعزامی جانبازان و معلولان قم به پیکارهای لیگ و مسابقات قهرمانی کشور و مهمتر از آن رقابت های بین المللی، آسیایی و جهانی در سال جاری عملکرد خوبی داشته اند.
 
 افتخارآفرینی ورزشکاران جانباز و معلول قم در مسابقات آسیایی، بین المللی و جهانی
 
وی ادامه داد: کسب دو مدال طلای رقابت های بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا و پاراآسیایی جوانان و همچنین عنوان پنجمی مسابقات جهانی این رشته توسط محمد محمدنژاد، کسب دو مدال طلای مسابقات والیبال نشسته پاراآسیایی جوانان توسط حسین گلستانی و مرتضی جعفری و کسب چندین مدال رنگارنگ از رقابت های داخلی در قالب لیگ و قهرمانی کشور در سال جاری نصیب ورزش جانبازان و معلولان قم شده است.
 
دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان قم در ادامه از عملکرد خوب والیبالیست های جانباز و معلول قم در نخستین حضور در مسابقات ساحلی قهرمانی کشور خبر داد و افزود: والیبالیست های جانباز و معلول قم در نخستین حضور خود در این پیکارها عملکرد خوبی داشت.
 
 مقام پنجم قم در اولین حضور در مسابقات والیبال ساحلی معلولان کشور
 
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجمن والیبال فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین این مسابقات با حضور شش تیم و به میزبانی شهر مشهد به انجام رسید و تیم هایی از استان های گلستان، خراسان رضوی، کردکوی، سیستان و بلوچستان، قم و هرمزگان در این مسابقات قهرمانی کشور حاضر بودند.
 
شریفی اضافه کرد: در پایان این دوره از بازی ها تیم گلستان به عنوان قهرمانی دست یافت، خراسان رضوی دوم شد و تیم های کردکوی و سیستان و بلوچستان به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند، ضمن اینکه تیم اعزامی هیئت قم موفق به کسب مقام پنجم شد.
 
دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان قم در ادامه به مقام سوم قم در تنیس با ویلچر قهرمانی کشور نیز اشاره کرد و بیان داشت: تنیس بازان معلول قمی در پایان رقابت های تنیس با ویلچر قهرمانی جانبازان و معلولین کشور موفق به کسب مقام سوم شدند.
 
 مقام سوم قم در تنیس با ویلچر قهرمانی کشور
 
وی افزود: این رقابت ها با حضور تنیسورهای سطح دو کشور و با همکاری هیات ورزش های جانبازان و معلولین خراسان رضوی در حالی برگزار شد که نمایندگانی از استان های آذربایجان شرقی، قم، اردبیل و خراسان رضوی در این رقابت ها حضور داشتند و نتایج در دو بخش تیمی و انفرادی مشخص شد.
 
شریفی ابراز داشت: در بخش انفرادی این مسابقات مقام اول به محسن جلالی از خراسان رضوی رسید و مقام دوم را وحید جعفری از آذربایجان شرقی کسب کرد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک به محمدرضا کاکاوند از تهران و محمد خوش لهجه از آذربایجان شرقی رسید.
 
وی اذعان کرد: در بخش تیمی نیز مقام اول را وحید جعفری و محمد خوش لهجه از آذربایجان شرقی به دست آوردند، مقام دوم به محسن جلالی از  خراسان رضوی  و محمدرضا کاکاوند از تهران اختصاص یافت و مقام سوم مشترک را  علی زارعی و هاشم افضلی از قم و محمد حقیری و اباصلت تقی زاده از اردبیل از آن خود کردند.

انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdchkknz.23n-xdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما