دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 51950
منبع : خبرگزاری فارس
هفته نخست ليگ دسته اول فوتبال

تيم داوري مصاف صباي قم و آلومينيوم مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: كميته داوران اسامي تيم قضاوت كننده مسابقه صباي قم با آلومينيوم اراك در هفته نخست رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال ايران را معرفي كرد.
تيم داوري مصاف صباي قم و آلومينيوم مشخص شد
تيم داوري مصاف صباي قم و آلومينيوم مشخص شد

به گزارش قم نیوز، بعد از اینکه صبا به 13 دوره حضور متوالی خود در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران یعنی لیگ برتر پایان داد و به دسته اول سقوط کرد، از امروز تلاش نماینده فوتبال قم برای بازگشت مجدد به جام خلیج فارس در جام آزادگان آغاز می‌شود.

صبا در این فصل با هدایت ناصر بختیاری‌زاده یکی از مربیان شاخص بومی فوتبال قم گام به رقابت‌های لیگ آزادگان می‌گذارد تا بلکه بار دیگر به لیگ برتر بازگردد، اما هم کادر فنی صبا و هم علاقمندان به فوتبال در قم به خوبی می‌دانند که صبا در این فصل کار بسیار سختی پیش‌رو دارد.

تیم صبای قم باید در نخستین مسابقه خود از رقابت‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان امروز از ساعت 18 در میهمانی تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک به میدان برود، مسابقه‌ای که در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک به انجام می‌رسد.

آلومینیوم سازی اراک چند فصل متوالی است که یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بوده و کاملا با شرایط بازی در لیگ آزادگان آشنایی دارد اما صبا بعد از سال‌ها به این لیگ بازگشته و باید تمام توان خود را به کار بگیرد تا شروع خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد.

صبای قم و آلومینیوم سازی اراک در یکی از 9 دیدار هفته نخست فصل جدید رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر امروز در حالی برابر آلومینیوم سازی اراک صف‌آرایی می‌کند که کمیته داوران محمد ملکی را به عنوان قاضی این دیدار حساس انتخاب کرده است و علی رعیت، محمدرضا فتحی و میثم پورکریمیان به عنوان کمک‌های وی انجام وظیفه خواهند کرد، ضمن اینکه ناظر بازی رضا دهقان است.

محمد ملکی داور مسابقه صبای قم و آلومینیوم اراک از سال 1385 در حال قضاوت در لیگ برتر فوتبال ایران است و آخرین درجه داوری وی درجه ملی است که در سال 1381 دریافت کرده، ضمن اینکه از سال 1371 که مدرک درجه سه خود را گرفته در این حرفه فعالیت می‌کند و دارای مدرک کارشناسی در رشته تربیت‌بدنی است و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج است.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcjyhei.uqevizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما