چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۰
کد مطلب : 54148
منبع : خبرگزاری فارس
هفته هفتم ليگ دسته اول فوتبال ايران

مصاف صباي قم با برق شيراز در چهارمين ميهماني ليگ آزادگان

قم نيوز : قم نیوز: نماينده فوتبال استان قم در هفتمين هفته رقابت‌ مدعيان صعود به ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور برابر برق جديد شيراز صف‌آرايي مي‌كند.
مصاف صباي قم با برق شيراز در چهارمين ميهماني ليگ آزادگان
مصاف صباي قم با برق شيراز در چهارمين ميهماني ليگ آزادگان
به گزارش قم نیوز تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه در ششمین هفته رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان برابر میهمان خود گل‌گهر سیرجان به تساوی دست یافت همچنان در حسرت کسب نخستین برد خود در این فصل است.

بعد از سپری شدن 6 هفته بدون برد، تیم فوتبال صبای قم این هفته با انگیزه پایان دادن به ناکامی‌های 6 هفته‌ای خود از شروع فصل جدید لیگ آزادگان از ساعت 15 روز چهارشنبه 12 مهر ماه در میهمانی تیم برق جدید شیراز به میدان می‌رود تا نخستین برد این فصل را به دست بیاورد و از انتهای جدول جدا شود.

این در حالی است که صبای قم در هفته ششم این رقابت‌ها میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود و در پایان با میهمان خود به تساوی پرگل دو بر دو دست یافت، دیداری که حاشیه‌های فراوانی داشت و در نهایت صبا از سومین بازی خانگی خود نیز یک امتیاز گرفت تا همچنان در خانه و در میهمانی رقبا در حسرت بردن باشد.

این دیدار یکی از بازی‌های روز دوم هفته ششم نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگا‌ه‌های کشور جام آزادگان بود که در نیمه نخست با گلی که احمد حسن‌زاده از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میهمان یعنی گل‌گهر سیرجان تمام شد.

تیم گل‌گهر سیرجان که از پنج بازی قبل خود دو برد، دو تساوی و یک باخت در کارنامه داشت در نیمه دوم با انگیزه حفظ گل خود بازی را اداره می‌کرد تا اینکه صبای قم با دو تعویض هومن افاضلی کنترل بازی را از حریف گرفت و گل تساوی را توسط کمیل محمدی روی یک ارسال به ثمر رساند.

صبای قم که با کسب سه تساوی و پذیرش دو باخت از پنج هفته قبلی بازی‌ها سه امتیاز در کارنامه داشت و در مکان شانزدهم جدول قرار گرفته بود خیلی زود بار دیگر یک ضربه پنالتی به تیم گل‌گهر سیرجان داد و بدین‌ترتیب با دومین گل احمد حسن‌زاده از میهمان خود عقب افتاد.

صبایی‌ها که همه چیز را از دست رفته می‌دیدند در لحظات باقی مانده از مسابقه بر شدت حملات خود افزودند و بدین‌ترتیب در وقت‌های تلف شده بازی توسط جهان‌گیر عسگری بازیکن با تجربه خود به گل دوم و تساوی بازی دست یافتند تا بدین‌شکل چهارمین تساوی فصل را بپذیرند.

صبای قم که از دو دیدار خانگی قبل خود در لیگ امسال یک باخت به تیم نفت مسجد سلیمان داده و یک تساوی از مسابقه هفته چهارم برابر تیم ملوان بندر انزلی در کارنامه داشت، با تساوی در مصاف با گل‌گهر سیرجان چهار امتیازی شد و بدین ترتیب همچنان در مکان شانزدهم جدول جای دارد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbw8bs.rhbaapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما