چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 52048
منبع : خبرگزاری فارس
در سازمان ليگ فوتبال ايران صورت گرفت

صدور كارت بازي 15 بازيكن صباي قم در ليگ آزادگان

قم نيوز : قم نیوز: كارت بازي تعداد 15 بازيكن تيم فوتبال صباي قم براي مسابقات فصل جديد ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان صادر شد.
صدور كارت بازي 15 بازيكن صباي قم در ليگ آزادگان
به گزارش قم نیوز، تیم فوتبال صبای قم در حالی آماده انجام دومین بازی خود از فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان می‌شود که از جمع نفرات مورد نظر کادر فنی این تیم، تا کنون تنها کارت بازی 15 بازیکن صادر شده است.

این در حالی است که تعداد بازیکنان مد نظر کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بیش از این نفرات است اما برای دیدار هفته نخست صبای قم با تیم آلومینیوم سازی اراک تنها 15 بازیکن مجوز حضور در میدان مسابقه را داشتند و با وجود اینکه صبا با ترکیب کامل راهی اراک شده بود اما سایر نفرات به اجبار از سکوهای ورزشگاه بازی تیم‌شان را نظاره‌گر بودند.

محمدرضا وفایی به عنوان تنها دروازه‌بان صبای قم در این دیدار مجوز بازی داشت و دیگر نفرات صبا بازیکنانی نظیر داوود بهادری، مجتبی مبینی‌پور، محمد عرب‌خراسانی، حمید پاکیزه، اسامه کاویان‌پور، سجاد کرمان، مسعود ابرقویی، آرش عبدلی، فردین باباجان‌وردی و حبیب سعادتی بودند که به عنوان 11 نفر اصلی نماینده فوتبال قم برابر تیم آلومینیوم سازی اراک به میدان رفتند.

اما ذخیره‌های تیم فوتبال صبای قم در این دیدار عرفان بادی، حسن کریمی، مسعود کیومرثی و محمدمیلاد آبادی بودند که به جز کریمی سه نفر دیگر به عنوان بازیکن جانشین فرصت حضور در میدان نخستین دیدار صبا در فصل جدید لیگ آزادگان را به دست آوردند.

این در حالی است که کارت بازی مهره‌های دیگری نظیر محسن کرمی، سیدمهدی حسینی، یاسر کرمی، رضا شکری و چند مهره دیگری که مد نظر کادر فنی صبای قم هستند برای بازی هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان صادر نشده بود.

در حالی که امسال نگاه بسیار ویژه‌ای به فوتبالیست‌های بومی برای عضویت آنها در ترکیب اصلی صبای قم شده است، اما احتمال اضافه شدن چند بازیکن غیر بومی مطرح در صبای قم نیز وجود دارد و به همین دلیل ترکیب صبا برابر نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ قطعا تغییرات زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcivuaw.t1ar52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما