جمعه ۱۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : 5228
کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای اعلام کرد:

سرمربی صبای قم در جمع مربیان اخلاق لیگ برتر

قم نيوز : قم نبوز: سرمربی جوان تیم فوتبال صبای قم در جمع برترین مربیان اخلاق یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفت.
سرمربی صبای قم در جمع مربیان اخلاق لیگ برتر
به گزارش قم نیوز، کمیته فرهنگی سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال کشورمان در حالی برترین‌های اخلاقی نیم فصل نخست یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد که صبای قم نیز در بین برترین‌های قرار دارد.

در حالی که اصفهان به عنوان برترین میزبان نیم‌فصل نخست، مهدی مهدوی‌کیا ملی پوش سابق فوتبال کشورمان و عضو فعلی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به عنوان برترین بازیکن و حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران به عنوان برترین مربی اخلاق معرفی شده‌اند، سرمربی صبای قم در جایگاه ششم برترین مربیان اخلاق لیگ یازدهم قرار گرفت.

این در حالی است که انتخاب برترین‌های اخلاقی فوتبال باشگاه‌های کشور از لیگ برتر دوره هشتم و با همکاری کمیته فرهنگی سازمان لیگ و ستاد منشوری اخلاقی آغاز و دبیرخانه ستاد برترین‌های اخلاقی در کمیته فرهنگی سازمان لیگ آغاز شده است.

در این انتخاب برترین بازیکنان اخلاق، مربیان اخلاق و کانون هواداران معرفی شدند و هدف سازمان لیگ حرفه‌ای از این انتخاب این است که ضمن انجام بازی جوانمردانه که شعار اصلی ورزش فوتبال است، سجایای اخلاقی ایرانی و اسلامی هم در کنار فوتبال جایگاه خاص خود را داشته باشد.

جالب این است که در این فصل تغییراتی در نحوه انتخاب برترین‌های لیگ برتر داده شد و برای نخستین مرتبه و به ابتکار دبیرخانه انتخاب برترین‌های سازمان لیگ تصمیم گرفته شد تا برترین‌های اخلاقی نیم فصل نخست لیگ برتر یازدهم از سوی اهالی فوتبال انتخاب شوند.

به همین دلیل فرم‌های نظر سنجی برای باشگاه‌ها ارسال شد تا مدیرعامل، سرمربی، کاپیتان و مسئول فرهنگی باشگاه‌های لیگ برتری خودشان برترین‌های اخلاقی نیم فصل اول را انتخاب کنند و در نهایت سازمان لیگ حرفه‌ای برترین‌ها را معرفی کرد.

بر این اساس برترین سرمربیان اخلاقی نیم فصل نخست لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شدند که در بین آنها حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با ۷۵ امتیاز در صدر ایستاد، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با ۴۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و مجید صالح سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا البرز با ۳۰ امتیاز سوم شد.

این در حالی است که غلامحسین پیروانی سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با کسب ۲۷ امتیاز چهارم شد و منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با کسب ۲۶ امتیاز در جایگاه پنجم ایستاد و عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم با کسب ۲۲ امتیاز به عنوان ششم رسید.

همچنین در این انتخاب علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه آهن شهر ری با کسب ۲۰ امتیاز هفتم شد، ابراهیم قاسمپور سرمربی سابق تیم فوتبال داماش گیلان و سرمربی فعلی تیم فوتبال مس کرمان با ۲۰ امتیاز هشتم شد و حمید استیلی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با ۱۳ امتیاز به عنوان نهم دست یافت.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.rawct1arvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما