يکشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : 523
زمانی:

قم یک نماینده در راگبی بانوان آسیا دارد

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم گفت: قم در تیم اعزامی راگبی بانوان کشورمان به مسابقات قهرمانی زنان آسیا دارای یک نماینده است.
قم یک نماینده در راگبی بانوان آسیا دارد
به گزارش قم نیوز، ندا زمانی با اشاره به اینکه تیم ملی راگبی بانوان کشورمان عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا شده است، ابراز داشت: تیم ملی راگبی بانوان برای موفقیت در رقابت‌های قهرمانی آسیا راهی شهر پونا هند، محل برگزاری این مسابقات شده است.

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۳ تیم برگزار می‌شود که قرعه کشی و گروه بندی آن، یکروز پیش از مسابقات صورت گرفت و تیم کشورمان در کنار تیم های چین، تایوان، هنگ کنگ، هند، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، لائوس، مالزی، سنگاپور، تایلند و ازبکستان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با بیان اینکه این تیم را فاطمه مولایی به عنوان سرمربی و نرگس لفوتی به عنوان مربی هدایت می کنند، اضافه کرد: در ترکیب تیم اعزامی بانوان کشورمان هاجر جعفری به عنوان بانویی شایسته از راگبی بانوان قم حضور دارد.

وی با اشاره به اسامی ۱۲ بازیکن اعزامی به پیکارهای راگبی قهرمانی زنان آسیا در کشور هند، بیان داشت: در این تیم علاوه بر هاجر جعفری بانوی توانمند راگبی قم، زهره صادق پور، زهره عینی، نازنین امانیان، فرشته سارانی، فاطمه بروشکی، فرشته شلانی، فرزانه نواب راد، سارا سلیمانی، سونیا شامحمدی، یاسمن کرمی و صبا حیاتی دیگر نفرات ملی پوش هستند.

زمانی افزود: مسابقات راگبی قهرمانی بانوان آسیا (سونز) از روز شنبه نهم مهر ماه آغاز شده است و طی آن تیم راگبی بانوان کشورمان در دو دیدار متوالی خود در این دوره از پیکارها مقابل حریفان قدر آسیایی تن به شکست داد.

وی عنوان داشت: تیم ملی راگبی بانوان کشورمان که در گروه دشواری قرار گرفته روز شنبه در دو دیدار حساس و نفس گیر مقابل تیم های ملی راگبی بانوان کشورهای سنگاپور و چین به میدان رفت که در پایان هر دو مسابقه مغلوب شد.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم یاد آور شد: تیم راگبی بانوان کشورمان در آخرین بازی دور نخست این دوره از پیکارهای راگبی قهرمانی زنان آسیا در شهر پونا کشورهند، با مالزی دیدار کردند که با برتری در این دیدار به کار خود پایان دادند.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری این مسابقات که با حضور ۱۲ تیم در ورزشگاه بری باری شهر پونا هند برگزار می شود به شکلی است که ابتدا تیم های شرکت کننده در سه گروه چهار تیمی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

نایب رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان قم بیان داشت: این در حالی است که در پایان دور نخست، از هر گروه دو تیم برتر به همراه دو تیمی که مقام سوم (با امتیاز بیشتر) گروه‌ها را بدست بیاورند (جمعا هشت تیم) به دور دوم صعود می کنند تا در نهایت تیم های برتر مشخص شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd2s0k6yt0x.a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما