سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : 5753
زمانی عنوان کرد:

راگبی در بین بانوان قم استعدادهای فراوانی دارد

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم گفت: راگبی یکی از 10 تا 15 رشته زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی است که در بین بانوان قمی استعدادهای فراوانی دارد.
راگبی در بین بانوان قم استعدادهای فراوانی دارد
به گزارش قم نیوز، ندا زمانی  اظهار کرد: با شروع فعالیت راگبی بانوان در اوایل دهه ۸۰، قم نیز یکی از نخستین استان‌هایی بود که در این رشته آغاز به کار کرد و در این بین بازیکنان مختلفی از سایر رشته‌ها برای حضور در آن اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: با سپری شدن این سال‌ها از فعالیت رشته راگبی در قم، این رشته نه تنها در بین آقایان ورزشکار، بلکه در بین بانوان نیز ورزشکاران مستعدی را شناخته است و از همه مهم‌تر حضور راگبی بازان قمی در تیم‌های ملی کشورمان است.

نایب رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: این رشته ورزشی در حال حاضر هم به عنوان یکی از رشته‌های پرطرفدار در بین ورزش‌های زیر مجموعه هیئت انجمن‌های ورزشی در قم فعالیت می‌کند و با شناسایی ظرفیت‌های موجود در مناطق مختلف استان می‌توان آینده روشنی را برای این رشته پیش‌بینی کرد چرا که ظرفیت‌های فراوانی در قم وجود دارد.

وی اضافه کرد: ‌خوشبختانه با حضور مربیان خوب و علاقمند به این رشته در قم، امیدواری برای رشد راگبی بیشتر شده و ورزشکاران این رشته با حمایت‌هایی که در حد توان از سوی هیئت انجمن‌های ورزشی صورت می‌گیرد قطعا با علاقه بیشتری به کار ادامه خواهند داد چراکه مطمئنم راگبی در آینده‌ای نزدیک یکی از رشته‌های موفق ورزش قم می‌شود.

زمانی در مورد راه‌های رشد بیشتر بانوان در این رشته تصریح کرد: سال قبل با حضور مربی نیوزلندی تیم ملی راگبی قم با تحول خوبی روبه رو شد که همین موضوع نشان می‌دهد راگبی‌بازان قمی توانایی پذیرش نکات جدید را دارند و تنها نیاز به کسی احساس می‌شود که علم روز راگبی را به آنها منتقل کند.

وی تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک سعی می‌کنیم شرایط حضور مربیان با دانش و با تجربه این رشته در قم فراهم شود تا ظرفیت موجود در میان بانوان قمی در ورزش راگبی هم نشان داده شود و شاهد موفقیت آنها همانند راگبی‌بازان مرد استان باشیم.

نایب رییس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به نیاز بیشتر راگبی بانوان به تمرین و مسابقات در طول سال عنوان کرد: کمبود مسابقات و اکتفا کردن به برگزاری مسابقه قهرمانی کشور آن هم یک بار در طول سال یکی از مهم‌ترین مشکلات راگبی است زیرا یک راگبی باز نیازمند انجام مسابقات متعدد در طول سال است تا به شرایط بهتر برسد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.sbsurhbzfiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما