پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 52740
منبع : خبرگزاری فارس
با حضور اعضای شورای اداری استان قم

آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: آیین خطبه‌خوانی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور اعضای شورای اداری استان قم برگزار شد.
آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
آیین خطبه‌خوانی حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
به گزارش قم نیوز، آیین خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر حضرت معصومه(س) امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور اعضای شورای اداری استان قم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم استاندار قم از هفته دولت به عنوان فرصتی برای انعکاس و ارائه گزارش عملکردها یاد کرد و گفت: ارائه گزارش و عملکردها سبب دلگرمی و در نتیجه افزایش رضایت مردم می‌شود به همین علت دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف باید نسبت به استفاده از فرصت این هفته اهتمام جدی داشته باشند.

سید مهدی صادقی ضمن تقدیر از اهتمام مسؤولان و مدیران برای خدمت‌رسانی به مجاوران و زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) مطرح کرد: فعالیت در شهر قم افتخاری است که اکنون قسمت این افراد شده است.

همچنین تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز طی سخنانی اظهار کرد: دشمنی با دشمن اهل بیت(ع) به سه صورت قلبی، زبانی و عملی مشاهده می‌شود که اگر فردی نتواند در عمل خود این رویکرد را داشته باشد نفاق در او وجود دارد که این نفاق باید قبل از فوت رفع شود.

آیت‌الله سید محمد سعیدی یادآور شد: فردی که نسبت به خداوند متعال علاقه و محبت دارد باید از دشمنان خداوند نیز برائت جویند؛ یکی از خطرناک‌ترین اهداف دشمن در تهاجم فرهنگی این است که به شیوه‌ای عمل می‌کند تا محبت‌ها و برائت‌ها وارونه شود و مردم به برائت از خداوند و محبت به دشمنان خداوند برسند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchvqnm.23nikdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما