پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 52749
منبع : خبرگزاری فارس
قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما مطرح کرد

توجه به حرم‌شناسی در تولیدات رسانه‌ای حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شبکه قرآن و معارف سیما از وجود آرامگاه شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و دینی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) یاد کرد و گفت: حرم‌شناسی باید در بسته تولیدات رسانه‌ای حرم مطهر مورد توجه قرار گیرد.
توجه به حرم‌شناسی در تولیدات رسانه‌ای حرم حضرت معصومه(س)
توجه به حرم‌شناسی در تولیدات رسانه‌ای حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش قم نیوز، محمد قاسم‌تبار ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با بیان اینکه ضرورت اطلاع‌رسانی فعالیت‌های دینی مورد توجه رسانه است، اظهار کرد: در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای دینی نیازمند افرادی هستیم که در این حوزه متخصص باشند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های روزانه حرم مطهر حضرت معصومه(س) را باید به زبان تصویری نمایش دهیم، اضافه کرد: به هر میزانی که بتوانیم در قالب مستندهای مختلف برنامه‌ها را انعکاس دهیم، در افزایش تاثیرگذاری این برنامه‌ها موثر خواهیم بود.

قائم مقام شبکه  قرآن و معارف سیما از وجود آرامگاه شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی و دینی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) یاد کرد و گفت: حرم‌شناسی باید در بسته تولیدات رسانه‌ای حرم مطهر مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شخصیت حضرت معصومه(س) بین‌المللی است، تصریح کرد: با استفاده از مستندات بین‌المللی به زبان‌های مختلف می‌توانیم بسته‌های تولیداتی خود را در اختیار شبکه‌های بین‌المللی قرار دهیم.

قاسم‌تبار یادآور شد: اگر به دنبال کارهای متفاوت در حوزه‌های فرهنگی و دینی هستیم باید برای هر کدام از برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) قالب رسانه‌ای متفاوتی را درنظر داشته باشیم.

انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcgyu9n.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما