يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 52885
منبع : خبرگزاری مهر
از اواسط شهریور ماه؛

تیم بیس بال قم در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: مربی تیم بیس بال قم از حضور این تیم در مسابقات دسته اول کشور با ترکیبی از بازیکنان بومی خبر داد.
تیم بیس بال قم در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند
تیم بیس بال قم در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند

به گزارش قم نیوز، فرید فرهادی اظهار داشت: تیم بیس بال استان قم قرار است امسال نیز در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور حاضر باشد و بر اساس روش جدید برگزاری این مسابقات، تیم بیس بال قم در لیگ دسته اول کشور به میدان خواهد رفت.

وی افزود: از امسال، شیوه برگزاری مسابقات بیس بال تغییر کرده و لیگ‌های دسته اول و دوم بیس بال ایران متولد شده که قم و ۴ تیم دیگر با هم در پیکار هستند و طی ۲ دور رفت و برگشت رقابت می‌کنند.

مربی تیم بیس بال قم گفت: تیم بیس بال قم در تمامی ادوار لیگ بیس بال و مسابقات قهرمانی کشور حاضر بوده است و امسال نیز در مسابقات دور رفت  از ۱۳ شهریور در کرمان با حریفان دیدار می‌کند در حالی که مشکل اصلی این تیم نبود حامی مالی و کمبود تمرین است.

فرهادی بیان داشت: تیم بیس بال قم تقریباً هر ساله برای حضور در مسابقات لیگ بیس بال با چالش‌های مالی شدیدی روبرو بوده اما علاقمندی و ایثار بازیکنان این تیم و عشقی که به این رشته دارند سبب شده با هر سختی و مشکلات در این مسابقات حاضر شوند اما حمایت از این تیم، حداقل بوده است.

وی عنوان کرد: تیم بیس بال قم از نظر فنی شرایط خوبی دارد چنان که این تیم در دیداری دوستانه چند روز قبل توانست تیم تهران را که ۸ ماه است تمرین می‌کند ۱۳ بر ۸ شکست دهد در حالی که تمرینات تیم  بیس بال قم عملاً تعطیل بوده است.

مربی تیم بیس بال قم تصریح کرد: تیم قم در دور رفت لیگ دسته اول بیس بال به ترتیب با تیم‌های نادری بوشهر، کرمان، لیان پارسه بوشهر و خراسان رضوی مسابقه خواهد داد که این مسابقات به صورت متوالی و با فاصله یک روزه از هم برگزار می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchm6nm.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما