يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب : 5289
در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء صورت می گیرد؛

همایش تجلیل از شهدای هسته‌ای کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: عباس رضوانی نسب گفت: در راستای پاسداشت خدمات شهدای هسته ای به جامعه علمی کشور، پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء همایشی با حضور خانواده‌های این شهدا برگزار می‌شود.
همایش تجلیل از شهدای هسته‌ای کشور در قم
به گزارش قم نیوز، مدیرکل امور طلاب حوزه‌های علمیه امروز اظهار داشت: شهدای هسته‌ای و جهاد علمی نه تنها متعلق به دانشگاهیان نیست بلکه متعلق به آحاد جامعه هستند.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه تجلیل از این شهدا را بر خود فرض می‌داند، افزود: با همکاری مراکز حوزوی از جمله مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی، دفتر تبلیغات اسلامی و مرکز خدمات حوزه از مقام علمی این شهدا تجلیل خواهد شد.

عباس رضوانی نسب تصریح کرد: به همین منظور و در راستای پاسداشت خدمات این شهدا به جامعه علمی کشور، پنجشنبه شب بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن اجتماعات مدرسه دارالشفاء همایشی با حضور خانواده‌های این شهدا برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش آیت‌الله مقتدایی سخنرانی خواهند کرد ضمن آنکه از سخنرانی یکی از مراجع تقلید در این همایش بهره خواهیم برد.

دبیر این همایش ابراز داشت: صبح روز پنجشنبه خانواده این شهدا دیدارهایی با مراجع تقلید خواهند داشت و از رهنمودهای آنها بهره می‌گیرند.

وی اذعان کرد: حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید تجلیل از مقام این شهدا که سبب سرافرازی میهن اسلامی ما هستند را بر خود فرض دانسته و این پیام را برای دشمنان دارد که اگر یک احمدی روشن را به شهادت می‌رسانند ده‌ها احمدی روشن متولد خواهند شد و حوزه‌ها و مراجع تقلید با تجلیل از آنها برای پیشبرد اهداف نظام تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcf.cdtiw6d01giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما