پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : 5437
امروز صورت گرفت؛

دیدار آیت الله جوادی آملی با خانواده های شهدای هسته ای کشور

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله عبدالله جوادی‌آملی ظهر امروز با خانواده‌های شهدای هسته‌ای کشور دیدار کرد.
دیدار آیت الله جوادی آملی با خانواده های شهدای هسته ای کشور
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی ظهر امروز در دیدار با خانواده‌های شهدای هسته‌ای کشور با بیان اینکه مرگ این نیست که انسان نابود می‌شود، اظهار داشت: انسان مرگ را می‌میراند و انسان در برخورد با مرگ هرگز تسلیم نمی‌شود.

وی با بیان اینکه کسانی که مادی فکر می‌کنند این تصور را دارند انسانی که مرده است پوسیده می‌شود، بیان داشت: مرگ یعنی تحول و دگرگونی و البته صحنه درگیری با مرگ بسیار دشوار است و حتی برخی‌‌ها در این درگیری الفبای زندگی را نیز فراموش می‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه شهدا نزد خداوند از جایگاه و منزلت بسیار والایی برخوردار‌ند، تصریح کرد: ما باید توجه داشته باشیم که شهدا هیچگونه مشکلی ندارند و هرگونه تکریمی که ما از شهدا می‌کنیم از خانواده‌ آنها خواهد بود و حتی شهدا قادر خواهند بود تا مشکلات ما را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما آمده است که شهدا زمین را پاک ساخته‌اند و ما نباید آن را آلوده سازیم، یادآور شد: کسانی که با خون شهدا بازی می‌کنند آبرویشان خواهد رفت و اگر ما حرمت خون شهدا را نگه نداریم آبرویمان ریخته خواهد شد.

جوادی آملی با بیان اینکه ایران با خون شهدا طیب و طاهر شده است، اظهار داشت: توقع می‌رود از خونی که شهدا برای نظام جمهوری اسلامی ریخته‌اند، میوه‌های طیب و طاهر به ثمر بنشیند.

وی با بیان اینکه خون شهدا در حوزه و دانشگاه اثرات مستقیمی داشته است، بیان داشت: امروز حوزویان و دانشگاهیان به این باور رسیده‌اند که می‌توانند در رشد علمی حوزه مربوط به خود بسیار بالنده باشند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: ما همیشه مدیون شهدا بوده و خواهیم بود و اعتقاد داریم که دعای آنها همیشه شامل این نظام خواهد بود تا نظام جمهوری اسلامی محفوظ بماند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.enmk49ny05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما