يکشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : 529
سال آینده در قم؛

همایش "حوزه رسانه و ارتباطات" برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای سیاستگذاری همایش همایش "حوزه رسانه و ارتباطات" گفت: همایش "حوزه رسانه و ارتباطات" سال ۹۱ به همت جامعه المصطفی العالمیه و با رویکرد بین المللی در قم برگزار می‌شود.
همایش "حوزه رسانه و ارتباطات" برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محسن ملک افضلی قبل از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: جامعه المصطفی العالمیه به عنوان یک نهادی دینی و حوزوی که رسالت اصلی آن آموزش و پرورش طلاب غیرایرانی است اقدام به برگزاری این همایش با همکاری نهادهای دیگر خواهدکرد.

برخی اهداف همایش

وی ادامه داد: توانمندسازی طلاب برای استفاده از رسانه تقویت ارتباط میان رسانه وحوزه علمیه آشنایی مخاطبان با بنیانهای فکری و اندیشه اسلامی در حوزه ارتباطات و رسانه همکاری با نهادهای علمی و فرهنگی جهت توسعه مرزهای فرهنگی و ایجاد پل ارتباطی میان اندیشه اسلامی و نخبگان جوامع دیگر از جمله اهدافی است که در برگزاری این همایش دنبال می‌شود.

وی اظهارداشت: فراهم سازی زمینه نظارت کامل نقد و ارزیابی محصولات رسانه‌ای از سوی فرزانگان حوزوی نمایاندن ظرفیتهای رسانه در امر تبلیغ دینی به متولیان تبلیغات دینی و شناسایی رسانه‌های همسو و رقبای رسانه‌ای ضددینی و مذهبی از دیگر اهداف این همایش است.

زمان احتمالی همایش

ملک افضلی بیان داشت: با توجه به قرارگرفتن روز جهانی ارتباطات در اردیبهشت سال آینده بنا داریم تا همایش را در آستانه این روز و یا همزمان با آن برگزار کنیم.

وی اظهارداشت: در حال رایزنی با برخی از مراجع معظم هستیم تا علاوه بر سخنرانی در همایشٰ همایش با پیام آنان برگزار شود.

نشانی دبیرخانه همایش

ملک افضلی تصریح کرد: علاقمندان برای ارسال مقالات خود می‌توانند تا آخر اسفندماه ۹۰ آثار خود را به دبیرخانه واقع در بلوار امینٰ سه راه سالاریه جامعه العلوم ارسال کنند.

وی اظهارداشت: چندین نشست علمی مقدماتی نیز برای ایجاد فضای علمی مناسب‌تر برگزار خواهد شد.

وی از همکاری نهادهایی مانند سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامیٰ مرکز پژوهشهای اسلامی صدا و سیماٰ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و... خبرداد و گفت: از رئیس رسانه ملی نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcjfheizuqe8.sfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما