سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 2097
اردیبهشت سال 91؛

همایش حوزه، رسانه و ارتباطات برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: همایش علمی "حوزه، رسانه و ارتباطات با رویکرد بین المللی" اردیبهشت‌ماه سال 1391 از سوی پژوهشگاه بین المللی المصطفی در قم برگزار می‌شود.
همایش حوزه، رسانه و ارتباطات برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، دبیر علمی همایش "حوزه، رسانه و ارتباطات" با اشاره به روند برگزاری این همایش گفت: همایش "حوزه، رسانه و ارتباطات" با هدف گسترش و تقویت ارتباط میان رسانه و حوزه علمیه و آشنایی مخاطبان با بنیان‌های فکری و اندیشه اسلامی در حوزه ارتباطات و رسانه برگزار می‌شود.

علی پهلوانیان ادامه داد: همکاری با نهادهای علمی و فرهنگی برای توسعه مرزهای تعامل فرهنگی و ایجاد پل ارتباطی میان اندیشه اسلامی و نخبگان دیگر جوامع، توانمند سازی طلاب حوزه‌های علمیه در راستای استفاده مطلوب از ابرازهای ارتباطی و رسانه‌ای و همچنین فراهم سازی زمینه‌های علمی نظارت کامل، نقد و ارزیابی محصولات رسانه‌ای از سوی فرزانگان حوزوی از دیگر اهداف این همایش است.

وی با اشاره به محورهای این همایش و فراخوان مقاله در این محورها افزود: دین رسانه‌ای، دین در رسانه، رسانه دینی، تحلیل نظریه‌های ناظر به ارتباط دین و رسانه، رسانه و دین، فرصت‌ها و محدودیت‌ها، رسانه و دین، تهدیدها(جریان رسانه‌ای) و نقش حوزه در نبرد رسانه‌ای از محورهای این همایش به شمار می‌رود.

پهلوانیان خاطرنشان کرد: حوزه؛ رسانه‌های مدرن و تبلیغ دین، رسانه‌های سنتی و مدرن در تبلیغ دین، تعاملات و تقابل‌ها و همچنین تبلیغ ادیان غیر اسلامی در رسانه‌های مدرن از دیگر محورهای این همایش است که محققین و پژوهشگران می توانند در این راستا مقالات خود را به دفتر دبیرخانه همایش ارائه دهند.

وی با اشاره به شرایط فراخوان مقاله گفت: علاقه‌مندان باید مقالات را حداکثر تا ۲۸ اسفند‌ماه سال جاری به دبیرخانه همایش به نشانی قم، بلوار امین، سه راه سالاریه، جامعه العلوم، پژوهشگاه بین المللی المصطفی، پژوهشکده علوم انسانی، گروه تبلیغ و ارتباطات ارسال کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcj.he8fuqeyasfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما