يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 5290
استاندار قم بیان کرد:

اتخاذ تصمیمات برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل استان

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام محمدحسین موسی پور بيان کرد: برنامه ها و تصميمات خوبی برای توسعه زير ساخت های حمل و نقل استان اتخاذ شده است.
اتخاذ تصمیمات برای توسعه زیرساخت های حمل و نقل استان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسين موسی پور در اين ديدار طی سخنانی كارنامه استان در بخش مسكن را كارنامه ای موفق و درخشان ارزيابی كرد و گفت: استان قم طی دو سال گذشته، با همت و تلاش مجموعه دستگاه های ذيربط، موفق به كسب رتبه برتر كشوری در زمينه اجرای پروژه های مسكن مهر شده است.

وی با تاكيد بر ضرورت تحرك، پويايی و تلاش بيشتر در بخش راه استان، به موقعيت استراتژيك قم در بخش حمل و نقل جاده ای و ريلی كشور اشاره كرد و افزود: نقش و اهميت محورهای مواصلاتی استان قم به عنوان شريان های مهم و حياتی كشور، لزوم نگاه و توجه جدی به امور توسعه اين بخش و اجرای برنامه های اساسی در آن را مهم و ضروری كرده است.

استاندار قم با اشاره به اهميت تامين به موقع اعتبار و سرعت دادن به روند اجرای طرح ها و برنامه های هدف در بخش راه استان، از پروژه راه قم - جعفريه، دو بانده شدن محورهای قم- گرمسار و جاده قديم قم- تهران و همچنين ساخت آزاد راه قم- اراك به عنوان مهم ترين طرح های نيازمند پيگيری و توجه جدی دانست.

موسی پور با بيان اين كه برنامه ها و تصميمات خوبی برای توسعه زير ساخت های حمل و نقل استان اتخاذ شده است، اظهار اميدواری كرد كه با نگاه و حمايت ويژه مسوولان وزارت راه و شهر سازی اين تصميمات و برنامه ها هر چه سريع تر عملياتی و اجرايی شوند.

در اين ديدار عليرضا محفوظی، معاون وزير راه و شهر سازی نيز در سخنانی با اشاره به حساسيت و جايگاه مهم قم در بحث شبكه حمل و نقل جاده ای كشور، برای كمك به توسعه جدی و رفع مشكلات اين بخش اعلام آمادگی كرد.

در پايان اين جلسه آقای قلندر به عنوان اولين مدير كل راه و شهرسازی استان قم معرفی گرديد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.wnmt23nivftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما