دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۲
کد مطلب : 52924
منبع : خبرگزاری فارس
در هفته چهارم لیگ آزادگان

صبای قم از ملوان بندر انزلي پذيرايي مي‌كند

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای قم در چهارمين هفته رقابت‌ مدعیان صعود به لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از تیم ملوان بندر انزلي پذيرايي مي‌كند.
صبای قم از ملوان بندر انزلي پذيرايي مي‌كند
صبای قم از ملوان بندر انزلي پذيرايي مي‌كند
به گزارش قم نیوز، دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان بین 18 تیم حاضر در این بازی‌ها با انجام 9 مسابقه به شکل همزمان روز شنبه یازدهم شهریور ماه در شهرهای مختلف ایران به انجام خواهد رسید.

صبای قم یکی از تیم‌های حاضر در فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران به شمار می‌رود که از سه بازی قبل خود در این فصل تنها یک امتیاز حاصل از یک تساوی و دو باخت اندوخته و باید در هفته چهارم بازی‌ها دیداری خانگی برابر تیم مدعی و پرمهره ملوان بندر انزلی برگزار کند.

شاگردان هومن افاضلی که از هفته نخست رقابت‌ها یک تساوی بدون گل در میهمانی تیم فوتبال آلومینیوم سازی اراک در کارنامه دارند، در بازی‌ خانگی هفته دوم باخت یک بر صفر برابر میهمان خود تیم نفت مسجد سلیمان را متحمل شده‌اند و در بازی سوم برابر میزبان مدعی خود یعنی خونه به خونه بابل با چهار گل شکست سنگینی را تحمل کرده‌اند، هم اکنون بین 18 تیم در مکان شانزدهم جای دارند.

این در حالی است که تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با هدایت نادر دست‌نشان مربی شناخته شده فوتبال ایران در بازی‌های این فصل لیگ دسته اول جام آزادگان حضور دارد و از سه بازی قبل خود یک برد، یک تساوی و یک باخت در کارنامه دارد و سه امتیاز بیشتر از صبای قم اندوخته و در مکان نهم است.

بازی صبای قم و ملوان بندر انزلی از هفته چهارم لیگ آزادگان راس ساعت 17:30 دقیقه عصر روز شنبه یازدهم شهریور ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم در حالی برگزار می‌شود که این دو تیم در تاریخ رقابت‌های باشگاهی بارها سابقه رویارویی با یکدیگر دارند و آخرین مصاف آنها به بازی برگشت لیگ برتر فوتبال ایران در فصل 95 – 1394 باز می‌گردد که در انزلی یک بر یک مساوی شد و ملوان به دسته پائین‌تر سقوط کرد.

صبای قم در حالی به این مسابقه می‌رود که در فصل جاری لیگ دسته اول ایران نسبت به فصل گذشته که در لیگ برتر حضور داشت دست‌خوش تغییرات زیادی در کادر فنی و بازیکنان خود شده و با کادر فنی جدید به سرمربیگری هومن افاضلی سرمربی سابق تیم ملی امید ایران به دنبال نخستین برد خود است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba9bs.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما