چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : 53040
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل امور اجرایی زکات کشور عنوان کرد

جمع‌آوری 267میلیارد تومان زکات در سال 95

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل امور اجرایی زکات کشور گفت: سال گذشته در سطح کشور 267میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده است که بر اساس ارزیابی‌های انجام شده این مبلغ کمتر از 10 درصد ظرفیت موجود در کشور است.
جمع‌آوری 267میلیارد تومان زکات در سال 95
جمع‌آوری 267میلیارد تومان زکات در سال 95
به گزارش قم نیوز، نجفعلی انتظاری ظهر امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی که در سالن  جلسات محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله آستان مقدس حضرت معصومه(س) در راستای پرداخت زکات فعالیت‌های بسیاری انجام می‌دهد که امیدواریم امسال نیز مانند سنوات گذشته حرم حضرت معصومه(س) برای برگزاری برنامه‌های متفاوت اهتمام کافی را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای عالی زکات از اواسط سال گذشته به صورت مستمر در حال برگزاری بوده و سه کمیته تخصیصی تشکیلی شده است، عنوان کرد: با اجرای این برنامه‌ها به صورت گسترده در سطح کشور شورای عالی زکات درحال رسیدن به جایگاه اصلی خود است.

انتظاری با بیان اینکه سازمان صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه‌های تبلیغات و فرهنگ سازی می‌توانند کمک شایانی به شورای عالی زکات کنند، مطرح کرد: سال گذشته در سطح کشور 267میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده است که بر اساس ارزیابی‌های انجام شده این مبلغ کمتر از 10 درصد ظرفیت موجود در کشور است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌هایی که اکنون انجام می‌شود به میزان توان کمیته امداد امام خمینی(ره) است و اگر از ظرفیت‌های مختلف مانند حوزه‌های علمیه شهر مقدس قم استفاده کنیم نتایج بسیار مطلوب‌تری در عرصه زکات مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbggbs.rhbfapiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما