چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 53048
منبع : خبرگزاری فارس
مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری قم خبر داد

برگزاری نشست زنان و دفاع مقدس با موضوعات مختلف در مراکز آموزشی دختران

قم نيوز : قم نیوز: مشاور استاندار و مدیر کل دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، در تمام مراکز آموزشی دختران در سه مقطع ابتدایی، دبیرستان و مراکز دانشگاهی نشست زنان و دفاع مقدس با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.
برگزاری نشست زنان و دفاع مقدس با موضوعات مختلف در مراکز آموزشی دختران
برگزاری نشست زنان و دفاع مقدس با موضوعات مختلف در مراکز آموزشی دختران

به گزارش قم نیوز، معصومه ظهیری ظهر امروز در نشست مشاوران بانوان دستگاه‌های اجرایی استان قم اظهار کرد:  به مناسبت آزادی خرمشهر مراسم دیدار از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس از تاریخ سوم خرداد ماه صورت می گیرد که این دیدارها تا اواخر هفته دولت ادامه خواهد داشت.

وی با گرامیداشت روز عرفه افزود: ماه ذی‌الحجه و شهریور همزمان ماه‌های بسیار مبارک است و بیشتر مناسبت‌ها از جمله مناسبت روز مباهله و نزول سوره هل اتی در ماه ذی‌الحجه است.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان قم خاطرنشان کرد: به دلیل نامگذاری روز 25 ذی‌الحجه به نام روز خانواده، در اواخر شهریور ماه نشست خبری با همین مضمون خواهیم داشت.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهید باهنر و شهید رجایی ادامه داد: یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، امام شهدا، 6 هزار شهید استان قم و شهدای مدافع حرم را گرامی می‌داریم. چرا که امنیت و آسایش امروز خود را مدیون خون پاک این شهدا هستیم.

ظهیری تاکید کرد: تعدادی از خانواده شهدا در بنیاد شهید استان قم هیچ پرونده‌ای تشکیل ندادند به همین منظور تلاش برای شناسایی خانواده شهدا و دیدار با آنها جزء اولویت‌های دستور کاری ما قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه با محوریت زنان و دفاع مقدس در حال برپایی است که حاصل تلاش بانوان بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس است.

مشاور استاندار و مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری استان قم عنوان کرد: در سال گذشته و سال جاری نشست‌های روایتگری را داشتیم که از پیشکسوتان عرصه جنگ یا کسانی که در ستاد پشتیبانی حضور داشتند دعوت می‌شود در ادارات با برگزاری نشست‌های متعدد صحنه‌های جنگ را برای حضار روایت کنند.

وی ابراز کرد: با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روایتگری در ادبیات کودکان برای آشنایی بیشتر کودکان با هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت که در بعضی ادارات کلیپ‌های از صحنه‌های جنگ پخش شده بود.

ظهیری گفت: طبق روند هر سال برنامه متمرکز به نام نشست بزرگ بانوان هشت سال دفاع مقدس را خواهیم داشت که موضوع این نشست، رشادت‌ها و صبوری‌های بانوان در طول دوران جنگ تحمیلی است.

وی ادامه داد: هم زمان با آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی، در تمام مراکز آموزشی دختران در سه مقطع ابتدایی، دبیرستان و مراکز دانشگاهی نشست زنان و دفاع مقدس با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjoyei.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما