پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : 53089
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم خبر داد

برگزاري مانور آمادگي در شرايط اضطراري در منطقه 3

قم نيوز : قم نیوز: مدير مركز پيشگيري و مديريت بحران شهرداري قم از برگزاري مانور آمادگي در شرايط اضطراري در منطقه سه خبر داد.
برگزاري مانور آمادگي در شرايط اضطراري در منطقه 3
برگزاري مانور آمادگي در شرايط اضطراري در منطقه 3
به گزارش قم نیوز، علی اكبر رحیمی با اشاره به برگزاری مانور آمادگی در شرایط اضطراری اظهار كرد: برنامه تشكیل ستاد مدیریت بحران در مناطق هشتگانه با تصویب شهردار از ابتدای امسال در برنامه كاری قرار گرفت كه به دنبال آن در مدت دو ماه ستادهای مدیریت بحران مناطق هشتگانه به ریاست شهرداران مناطق تشكیل شد.

وی از برگزاری مانور آمادگی در شرایط اضطراری در منطقه سه قم خبر داد و افزود: این مانور با اجرای سناریویی در محدوده شهرداری منطقه سه برگزار شد كه طی آن عملكرد منطقه مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیر مركز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم خاطرنشان كرد: میزان آمادگی دستگاه‌ها طی مانور ارزیابی شد ارزیابی دستگاه‌ها بر اساس امتیازدهی تیم‌های ارزیابی تهیه شده و طی نامه‌ای به معاون شهردار اعلام شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین مانورهایی گفت:‌ دستگاه‌ها باید میزان آمادگی خود را روز به روز افزایش دهند بنابراین ضرورت دارد اینگونه مانورها در طول سال برگزار شود و ضمن شناسایی نقاط ضعف، درصدد برطرف كردن آنها باشند.

رحیمی خاطرنشان كرد: تاكنون این مانور در مناطق دو و سه برگزار شده و به صورت مانیتورینگ از طریق مركز كنترل هوشمند ترافیك عملكرد همكاران مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی یادآور شد: منطقه اطلاعی از زمان اجرا و سناریوی مربوطه ندارد پیام از طریق مركز و بیسیم اعلام می‌شود سپس مانور در منطقه برگزار می‌شود.
مدیر مركز پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری قم با بیان اینكه اعضای ستاد مدیریت بحران در كوتاهترین زمان ممكن تشكیل جلسه می‌دهند گفت: افراد باید به شرح وظایف ابلاغی آگاه باشند و بتوانند از امكانات و نیروها به طور مطلوب بهره‌گیری كنند و به جمع‌بندی اتفاقات بپردازند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceo78n.jh8xvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما