يکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 52872
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم خبر داد:

اتمام بتن‌ريزي رمپ‌هاي F1 و F2 تقاطع غير همسطح پيامبر اعظم

قم نيوز : قم نیوز: مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم گفت: بتن‌ريزي رمپ‌هاي F1 و F2 كه تأمين مسيرهاي دسترسي از بلوار حضرت خديجه به سمت پيامبر اعظم و از پيامبر اعظم به سمت بلوار شهید كبيري به ميزان حدود 2 هزار متر مكعب انجام شد.
اتمام بتن‌ريزي رمپ‌هاي F1 و F2 تقاطع غير همسطح پيامبر اعظم
اتمام بتن‌ريزي رمپ‌هاي F1 و F2 تقاطع غير همسطح پيامبر اعظم
به گزارش قم نيوز، عباس حلوايي‌زاده با اشاره به عمليات تكميل تقاطع غير همسطح بلوار حضرت خديجه با پيامبر اعظم اظهار كرد: قرارداد اين پروژه بين شهرداري قم به عنوان كارفرما و سازمان توسعه و عمران به عنوان پيمانكار منعقد شد.

وي خاطرنشان كرد: اين پروژه شامل محور اصلي از بلوار پيامبر اعظم به صورت زيرگذر است و با چهار رمپ غيرهمسطح تأمين دسترسي‌هاي تقاطع انجام خواهد شد.

مدير كل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با بيان اينكه زير گذر محور اصلي تقاطع در نيمه شعبان به بهره‌برداري رسيد گفت: از آن تاريخ تاكنون تمام عمليات تكميلي مانند ديواره‌سازي، حفاري، شمع‌بافي، بتن‌ريزي و احداث تابليه در حال اجرا است.

وي عنوان كرد: بتن‌ريزي رمپ‌هاي F1 و F2 كه تأمين مسيرهاي دسترسي از بلوار حضرت خديجه به سمت پيامبر اعظم و از پيامبر اعظم به سمت بلوار كبيري به میزان حدود 2 هزار متر مكعب در هفته گذشته انجام شد و پس از آن عمليات خاكبرداري و تكميلي زيرگذرها صورت مي‌گيرد.

حلوايي‌زاده يادآور شد: تا دو ماه آينده اين رمپ‌ها تكميل خواهد شد و به پيرو آن دو رمپ قرينه آن كه تأمين دسترسي‌هاي اتصال راستگرد بلوار كبيري به پيامبر اعظم و از پيامبر اعظم به بلوار حضرت خديجه را بر عهده دارند احداث خواهد شد.

وي با بيان اينكه مجموع عمليات عمراني اين تقاطع با اعتباري بالغ بر 40 ميليارد تومان تكميل و به بهره‌برداري مي‌رسد گفت: از جمله شاخصه‌هاي ويژه اين تقاطع اتصال رينگ سوم ترافيكي شهر از منطقه چهار به منطقه پنج خواهد بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxj0k.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما