دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب : 52294
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم خبر داد:

پيشرفت 95 درصدي پروژه بلوار زائر قم تا خيابان شهاب گازسوز

قم نيوز : قم نیوز: مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم از پيشرفت 95 درصدي فاز يك پروژه بلوار زائر به طول دو كيلومتر تا خيابان شهاب گازسوز خبر داد.
پيشرفت 95 درصدي پروژه بلوار زائر قم تا خيابان شهاب گازسوز
پيشرفت 95 درصدي پروژه بلوار زائر قم تا خيابان شهاب گازسوز
به گزارش قم نيوز، عباس حلوايي‌زاده با اشاره به احداث پروژه بلوار زائر حدفاصل پل انقلاب تا مسير دسترسي بيمارستان امام رضا گفت: محدوده فاز يك آن به طول دو كيلومتر تا خيابان شهاب گازسوز است که عمليات عمراني شامل خاكبرداري، لجن برداري، خاكريزي، زيرسازي و آسفالت و اجراي بخشي از كانال هدايت آب‌هاي سطحي داخل بلوار زائر به طول 800 متر انجام شده است.

وي خاطرنشان كرد: فاز يك پروژه مذكور سال گذشته تكميل شده ولي به دليل عمليات روشنايي قابل بهره‌برداري نيست.

مديركل نظارت بر امور عمراني و ساختماني شهرداري قم با اشاره به پيگيري‌هاي مديريت كلان شهرداري، سازمان برنامه و بودجه و شركت برق منطقه‌اي استان گفت: اكنون روشنايي اين پروژه در حال طراحي و اجرا است پس از تكميل روشنايي، حداكثر به مدت 15 روز پروژه قابل بهره‌برداري مي‌شود.

وي خاطرنشان كرد: عمده عمليات عمراني كيلومتر دو تا چهار بلوار زائر حدفاصل خيابان شهاب گازسوز تا مسير دسترسي به بيمارستان امام رضا در قالب خاكبرداري و خاكريزي به پايان رسيده ولي عمليات تكميلي آن پس از تاييديه از سوي ادارات مرتبط به طور مجدد آغاز مي‌شود.

حلوايي‌زاده با بيان اينكه فاز يك اين پروژه داراي پيشرفت 95 درصدي است گفت: اين پروژه كاهش بار ترافيكي ميدان ارتش، كاهش زمان سفر شهروندان پرديسان به هسته مركزي شهر و تسهيل و بهبود عبور و مرور در بلوار غدير را به همراه دارد.
انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba5bs.rhb59piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما