جمعه ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱
کد مطلب : 53367
منبع : خبرگزاری فارس
با نظر کادر فنی تیم ملی صورت گرفت

فوتسال قم با 3 ملي‌پوش در بازی‌های 2017 سالنی آسیا

قم نيوز : قم نیوز: سه فوتسالیست قم از سوی کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران برای اعزام به رقابت‌های فوتسال بازی‌های 2017 سالنی آسیا انتخاب شدند.
فوتسال قم با 3 ملي‌پوش در بازی‌های 2017 سالنی آسیا
فوتسال قم با 3 ملي‌پوش در بازی‌های 2017 سالنی آسیا
به گزارش قم نیوز بعد از قهرمانی ارزنده‌ای که تیم ملی فوتسال کشورمان در دوره قبلی بازی‌های داخل سالن آسیا با حضور دو ملی‌پوش فوتسال قم یعنی علیرضا وفایی و علی‌اصغر حسن‌زاده داشت، اکنون سه فوتسالیست قم برای اعزام به دوره جدید این بازی‌ها انتخاب شده‌اند.

از حدود 10 سال قبل فوتسال قم با داشتن بازیکنان ملی‌پوش تقریبا در تمامی موفقیت‌های ملی فوتسال کشورمان در میادین بین‌المللی، آسیایی و جام جهانی فوتسال نقش داشته و این بار نیز که تیم ملی خود را برای حضور در مسابقات فوتسال بازی‌های داخل سالن آسیا آماده می‌کند، قمی‌ها نیز عضو تیم ملی هستند.

تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان دارنده 12 عنوان قهرمانی از 14 دوره برگزار شده بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امسال علاوه بر بازی‌های داخل سالن قاره کهن، پانزدهمین دوره جام ملت‌های قاره کهن را نیز پیش‌رو دارد و بر همین اساس بازیکنان قمی سال پرکاری دارند.

تیم ملی فوتسال بعد از درخشش در جام جهانی 2016 و دومین صعود به جمع چهار تیم برتر دنیا که با کسب نخستین عنوان سومی تاریخ فوتسال جام جهانی برای ایران همراه بود، اکنون به عنوان قدرت اول قاره کهن آماده حضور در بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا می‌شود.

برای همین منظور تعداد ۱۶ بازیکن به اردوی نهایی تیم ملی دعوت شده‌اند و از قم علی‌اصغر حسن‌زاده، ابوالقاسم اروجی و مسلم اولادقباد به تیم ملی دعوت شده‌اند و تیم ملی را در سفر به کشور ترکمنستان برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا همراهی خواهند کرد.

این در حالی است که علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی دو ملی‌پوش فوتسال قم هم اکنون عضو تیم گیتی‌پسند اصفهان قهرمان دوره قبل لیگ برتر هستند و مسلم اولاد قباد در تیم تاسیسات دریایی تهران بازی می‌کند اما از تیم‌های هیأت‌ قم و آتلیه‌طهران قم در این تیم خبری نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcd5s0k.yt0s96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما