چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۲
کد مطلب : 5402
توسط اداره کل آموزش و پرورش صورت می گیرد؛

اسکان 40 هزار زائر در ایام نوروز

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از آمادگی این اداره برای پذیرش و اسکان 40 هزار نفر از زائران کریمه اهل بیت (س) در ایام نوروز خبر داد.
اسکان 40 هزار زائر در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز، حمیدرضا سوری با اشاره به تجهیز قریب به ۴۰۰ واحد آموزشی اظهار داشت: برای اسکان ۴۰ هزار نفر از زائران فرهنگی و غیرفرهنگی کریمه اهل بیت (س) آمادگی کامل داریم.

وی بیان داشت: تعداد ۹۹ مدرسه در ناحیه یک، ۹۸ مدرسه در ناحیه دو، ۱۰۰ مدرسه در ناحیه سه و ۱۰۰ مدرسه در ناحیه چهار آمادگی اسکان زائران و مسافران نوروزی را در قم دارند.

سوری با اشاره به برگزاری دوره های توجیهی برای ۵۰۰ نفر از مدیران و سرایداران مدارس عنوان کرد: ۹ پایگاه پذیرش حضوری در استان تعریف شده که پذیرای مسافران نوروزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اسکان شماره یک در خیابان ساحلی، شماره دو در میدان سعیدی، شماره سه در میدان آزادگان بلوار شهید عابدی و شماره چهار و پنج درمیدان روح الله، مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان در خیابان ساحلی، خوابگاه آموزشکده فنی پسران در خیابان ساحلی، مرکز تربیت معلم آیت الله طالقانی بعد از دانشگاه قم بلوار شهرک مهدیه، مرکز تربیت معلم حضرت معصومه (س) ۴۵ متری صدوق انتهای ۲۰ متری فجر پایگاه های پذیرش اسکان نوروزی هستند.

سوری ابراز داشت: فرهنگیان متقاضی اسکان همچنین می توانند از بیست و دوم تا بیست و هشت اسفند ماه با مراجعه به سایت آموزش و پرورش نسبت به ثبت نام اینترنتی و پذیرش اقدام کنند.

وی بیان کرد: نصب بنرهای راهنما برای تسهیل مراجعه زائران به پایگاه های پذیرش و محل اسکان، تهیه بسته های فرهنگی با همکاری نهادهای فرهنگی استان و تهیه فیش تبرک مهمان سرای حرم حضرت معصومه (ع) برای زائران نوروزی از جمله برنامه های دیگر اداره آموزش و پرورش استان در ایام نوروز است.

وی در پایان با اشاره به این که طرح اسکان تا ۱۲ فروردین سال نو ادامه دارد افزود: بیشتر مدارسی که محل اسکان هستند با امکاناتی مانند یخچال، تلویزیون، حمام، فرش، موکت و پتو تجهیز شده و بعضی مدارس دیگر نیز تلویزیون و یخچال مشترک دارند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.xqpa2bq0ila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما