يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۷
کد مطلب : 5699
استاندار قم خواستار شد؛

برنامه ريزی برای افزايش ضريب ايمنی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان

قم نيوز : قم نیوز: محمدحسین موسی پور برنامه ريزی برای افزايش ضريب ايمنی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان به عنوان شاهراه ارتباطی كشور را امری مهم و ضروری دانست.
برنامه ريزی برای افزايش ضريب ايمنی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسين موسی پور در جلسه شورای هماهنگی مديريت بحران استان طی سخنانی با تاكيد بر لزوم آماده باش كامل دستگاه های اداری و خدماتی استان در ايام نوروز اظهار داشت: اعضای مديريت بحران استان بايد تمام امكانات خود را برای تامين سلامت و ايمنی زوار و مسافرين نوروزی بسيج نمايند.

وی با اشاره به حجم سنگين سفرهای درون و برون شهری در ايام نوروز و امكان بروز هر گونه حوادث و سوانح احتمالی در طول اين سفرها گفت: برنامه ريزی برای افزايش ضريب ايمنی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان به عنوان شاه راه ارتباطی كشور امری مهم و ضروری است و می بايست دستگاه های مسوول با تلاش و جديت در اين مسير گام بردارند.

موسی پور افزود: تصادفات جاده ای، جاری شدن سيلاب های فصلی، آتش سوزی در محل های تجمع و اسكان زائرين از خطرات و حوادث احتمالی اين ايام محسوب شده و برای پيشگيری و مقابله بايد از سوی دستگاه های مرتبط پيش بينی ها و تمهيدات عملياتی لازم صورت پذيرد.

استاندار قم آماده باش و هماهنگی 100 در صدی مجموعه دستگاه های امدادی و نجاتی استان در اين ايام را یادآور شد و اضافه کرد: استقرار عوامل پليس راه، هلال احمر، اورژانس در محورهای ارتباطی و نقاط حادثه خيز استان و نيز تقويت و تجهيز امكانات اكيپ ها و پايگاه های امداد جاده ای و هوايی ايام نوروز ضروری است.

وی با اشاره به اهميت اطلاع رسانی و ارائه هشدارهای ضروری به مسافران نوروزی در خصوص خطرات ناشی از اسكان در مناطق و محل های پر خطر گفت: نصب هر گونه چادر در بستر رودخانه ها و محل های عبور سيلاب ممنوع بوده و بايد از آن جلو گيری شود.

استاندار قم در پايان با تبريك پيشاپيش سال نو به موفقيت ها و دستاوردهای كشور در سال جهاد اقتصادی اشاره و تصريح كرد: سال ۹۰ عليرغم همه فراز و فرود ها، سالی سر شار از موفقيت در مسائل اقتصادی، خنثي سازی تحريم های دشمن و سال عزت آفرين در عرصه های سياسی و خلق حماسه های شكوهمند ۲۲ بهمن و ۱۲ اسفند بود كه نظام مقدس جمهوری اسلامی را بيمه كرد و ان شاء الله اين توفيقات در سال ۹۱ نيز تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdca.onmk49nio5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما