جمعه ۴ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۳
کد مطلب : 5720
استاندار قم خبر داد:

ورود 10 میلیون مسافر به قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از ورود حدود 10 میلیون مسافر به قم تا پایان سومین روز تعطیلات نوروزی خبر داد.
ورود 10 میلیون مسافر به قم
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور با اشاره به استقبال گسترده مردم اقصی نقاط ایران اسلامی برای سفر به قم تصریح کرد: در نوروز امسال شاهد عزیمت خیل عظیم مسافران برای بهره مندی از ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی قم از جمله بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران هستیم.

وی افزود: در راستای استقبال از زائران و مسافران نوروزی، تمام ظرفیت‌های استان قم برای پذیرایی از آنها به کار گرفته شده است.

استاندار قم با بیان اینکه ستاد تسهیلات زائرین از ماه‌ها قبل اقدامات مربوط به استقبال از مسافران نوروزی را تدارک دیده است ادامه داد: کمیته‌های دوازدهگانه این ستاد به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به نظارت بر عملکرد کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین استان قم بیان داشت: گزارش روزانه تمام کمیته‌ها به صورت دقیق توسط ناظران مورد بررسی قرار می‌گیرد و در هر کجا که شاهد کمبود در روند خدمت رسانی باشیم به سرعت اقدامات لازم برای رفع کمبودها صورت می‌گیرد.

موسی‌پور خاطرنشان کرد: از ابتدای سفرهای نوروزی یعنی از ۲۵ اسفندماه سال ۹۰ تا پایان سومین روز سال جاری، حدود ۱۰ میلیون مسافر وارد قم شده‌اند که این آمار نسبت به سال گذشته، رشد قابل توجهی داشته است.

استاندار قم با اشاره به تمهیدات صورت گرفته توسط کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: بیش از ۸۰۰ هزار نفر از مسافران نیز طی این مدت در قم اقامت کرده‌اند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.0dtiw6dexgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما