سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 54135
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرايي اداره‌كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان قم خبر داد

تكميل تعميرات مدرسه شهيد مطهري روستاي نعمت‌آباد

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرايي اداره‌كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان قم با اشاره به پيگيري تعمير مدرسه شهيد مطهري روستاي نعمت‌آباد گفت: با پيگيري انجام شده تعميرات اين مدرسه تكميل شد و دانش‌آموزان روز گذشته مشغول تحصيل شدند.
تكميل تعميرات مدرسه شهيد مطهري روستاي نعمت‌آباد
تكميل تعميرات مدرسه شهيد مطهري روستاي نعمت‌آباد
به گزارش قم نیوز احمدرضا اجتهادی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با بیان اینکه اقدامات اداره‌نوسازی تنها منحصر به ایام تابستان نیست اظهار کرد: تعمیرات مدارس بر اساس نیاز در طول سال انجام می‌شود تا مشکلات موجود برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: تعمیرات مدارس قمرود با توجه به هماهنگی صورت گرفته در یک یا دو ماه اخیر و اعلام آمادگی مجموعه‌هایی مانند بسیج سازندگی و بخشداری بخش مرکزی در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجرایی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم مدرسه نعمت‌آباد را از جمله مدارس نیازمند تعمیر ذکر کرد و افزود: این مدرسه در منطقه محروم واقع شده و اوایل شهریور ماه تعمیر در مدرسه آغاز شد و با پیگیری انجام شده دانش‌آموزان روز گذشته مشغول تحصیل شدند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت‌هایی مانند اصلاح گچ‌کاری‌ها، رنگ‌کاری، سرویس بهداشتی، آبخوری و اصلاح سیستم برق ساختمان در این مدرسه انجام شد.

اجتهادی خاطرنشان کرد: هنوز اختصاص اعتبار در زمینه تعمیر مدارس صورت نگرفته ولی فعالیت‌ها با هماهنگی پیمانکاران آغاز شده تا اعتبار اختصاص پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات نوسازی مدارس طی سه سال گذشته در منطقه قمرود و قنوات گفت: دو مدرسه سه کلاسه با زیر بنای 700 متر مربع سال گذشته در روستای کوه سفید با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان احداث شد.

معاون اجرایی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم عنوان کرد:‌ پنج مدرسه در منطقه قمرود و دو مدرسه در منطقه قنوات با اعتباری بالغ بر 600 میلیون تومان مقاوم‌سازی شدند و تعمیرات هشت مدرسه در منطقه قمرود صورت گرفت.

وی با اشاره به مدارس خیری احداث شده گفت: دو مدرسه در روستای مبارک آباد، یک مدرسه در روستای سراجه و یک مدرسه در روستای مؤمن‌آباد احداث شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchmznm.23nkxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما