?>?> شهيد مطهري نمونه بارز شعار توليد علم بود | قم نیوز
سه شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 22822
استاندار قم در مراسم گراميداشت هفته معلم عنوان كرد:

شهيد مطهري نمونه بارز شعار توليد علم بود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در مراسم گراميداشت هفته معلم شهيد مطهري را نمونه ي بارز شعار توليد علم دانست.
شهيد مطهري نمونه بارز شعار توليد علم بود
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحي منش در مراسم گراميداشت ياد شهيد مطهري كه همزمان با هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامي قم برگزار شد، با بيان اينكه معلمين هدايتگر جامعه به سمت فرهنگ و تمدن اسلامي هستند گفت: اساتيد دانشگاه با فكر و تدبير مي توانند آينده اي روشن و متعالي را براي دانشجويان و نهايتا ميهن اسلامي رقم بزنند.
استاندار قم افكار و انديشه هاي امام راحل را مورد توجه قرار داد و افزود: ايشان به تنهايي انقلابي فكري و فرهنگي را در جامعه بنيان گذاشت كه نهايتا منجر به شكل گرفتن انقلاب اسلامي گرديد.
وي در ادامه با اشاره به نامگذاري روز معلم در سالروز شهادت شهيد مطهري، به بيان ويژگي هاي اين شخصيت برجسته و تاثيرگذار روزهاي آغازين انقلاب اسلامي پرداخت و افزود: ابعاد شخصيتي اين عالم فرهيخته بايد در جامعه تبيين شود.
حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش ايجاد تحول فكري اساسي در بين انديشمندان حوزه و دانشگاه توسط شهيد مطهري را مورد توجه قرار داد و افزود: ايشان با بنيه ي قوي علمي، توانايي بسيار بالا و روحيه اي زاهدانه حوزه و دانشگاه را متحول نمود.
مقام عالي استان با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب مبني بر توليد علم، شهيد مطهري را نمونه ي بارز اين شعار معرفي و تصريح كرد: زندگي علمي، سياسي اين شهيد بزرگوار بايد اسوه ي همه ي معلمين، اساتيد حوزه و دانشگاه و دانشجويان باشد.
استاندار قم با بيان اينكه قلم علما از خون شهداء ارزشمندتر است خاطرنشان كرد: اين شهيد بزرگوار علاوه بر پيمودن همه ي درجات علمي و ديني، به مقام والاي شهادت نيز نائل گرديد.
گفتني است در پايان اين مراسم از اساتيد برتر دانشگاه آزاد اسلامي با لوح تقدير قدرداني شد.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcf0cd0.w6d00agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما