سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 54140
منبع : خبرگزاری مهر
مدیر عامل باشگاه بسکتبال خلیج فارس قم:

اغلب بازیکنان نماینده قم در لیگ بسکتبال بومی هستند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل باشگاه بسکتبال خلیج فارس قم گفت: اغلب بازیکنان نماینده قم در لیگ بسکتبال را بومی‌ها تشکیل می‌دهند و هدف ما سازندگی برای آینده بسکتبال قم است.
اغلب بازیکنان نماینده قم در لیگ بسکتبال بومی هستند
اغلب بازیکنان نماینده قم در لیگ بسکتبال بومی هستند
به گزارش قم نیوز حسین جنابان اظهار داشت: نردیک به ۲ سال است که تیم خلیج فارس با حمایت بخش خصوصی ایجاد شده و سرمایه گذاری ما روی رده‌های سنی پایه در بسکتبال قم بوده است و این تمرکز و سرمایه گذاری همچنان ادامه دارد و ما برای آینده بسکتبال قم برنامه داریم.

وی افزود: تیم خلیج فارس قم قرار است امسال در لیگ دسته دوم بسکتبال بزرگسالان کشور حاضر باشد و علاوه بر این حضور در لیگ‌های پایه بسکتبال کشور یکی از برنامه‌های جدی ماست و تیم خلیج فارس قم از مهرماه مسابقات خود را در این سطوح از بسکتبال ایران آغاز خواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه بسکتبال خلیج فارس قم گفت: ما در گذشته برنامه‌هایی در سطح بسکتبال قم شاهد بوده‌ایم که بر اساس آن هدف اصلی حضور در لیگ دسته اول کشور بوده است و امسال نیز اتفاقات خوبی در برگزاری مسابقات لیگ‌های پایه استانی رخ داد اما باشگاه خلیج فارس هم در همین راستا با استفاده از تجربیات و دانش مرتضی مرشدی به دنبال اتفاقات مؤثرتر برای بسکتبال قم است.

جنابان بیان داشت: ما می‌خواهیم در آینده در تیم ملی بازیکن داشته باشیم. ما از روی که کار را آغاز کردیم تعاملی با هیئت بسکتبال استان قم آغاز کردیم و حتی کلینیک ۲ روزه با حضور وحید ابوالحسنی از تئوربیسین‌های بزرگ بسکتبال کشور در قم برگزار کردیم.

جنابان عنوان کرد: می‌دانیم که برای حضور در کورس قهرمانی ممکن است لازم بدانیم بازیکن غیر بومی جذب کنیم اما تاکید می‌کنیم که برنامه ما توسعه بسکتبال بومی قم و بازیکنان شهرمان است. ما می‌خواهیم امسال در لیگ دسته دوم حضور داشته باشیم و می‌خواهیم با توان خودمان وارد دسته اول شویم. بدین ترتیب بازیکن ما تجربه کسب می‌کند، ارتقا پیدا می‌کند و خود، با توان و تجربه خودش به لیگ دسته اول صعود کند.

مدیر عامل باشگاه بسکتبال خلیج فارس قم تصریح کرد: هدف ما این است که بسکتبال به یک رشته همه‌گیر تبدیل شود و برنامه خاصی برای همگانی کردن بسکتبال ۳ نفره در قم داریم. علاوه بر این تصمیم گرفته شد برای حمایت از خانواده‌های بی‌سرپرست، ایتام و تحت نظارت بهزیستی و بهزیستی ۵۰ درصد تخفیف برای ورزشکاران نیازمند زیر نظر برجسته‌ترین مربیان کشور در نظر گرفته شود و این اقدامی برای این است که هر کسی که علاقمند به بسکتبال بازی کردن است اما تمکن مالی برای این منظور نداشته باشد مانعی برای حضور در بسکتبال نبیند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzf0k.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما