چهارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب : 53049
منبع : خبرگزاری فارس
مدير باشگاه بسكتبال خليج‌فارس قم خبر داد

آماده‌سازي تيم‌هاي 2 رده سني خليج‌فارس قم براي ليگ‌هاي كشور

قم نيوز : قم نیوز: مدير باشگاه بسكتبال خليج‌فارس قم از آماده‌سازي تيم‌هاي دو رده سني اين باشگاه نمايندگي قم در مسابقات بسكتبال باشگاه‌هاي كشور خبر داد.
آماده‌سازي تيم‌هاي 2 رده سني خليج‌فارس قم براي ليگ‌هاي كشور
آماده‌سازي تيم‌هاي 2 رده سني خليج‌فارس قم براي ليگ‌هاي كشور
به گزارش قم نیوز، حسین جنابان امروز اظهار کرد: باشگاه خلیج فارس قم در فصل جدید مسابقات لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور نماینده استان قم در دو رده سنی پایه یعنی نوجوانان و جوانان و لیگ دسته دوم رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های کشور خواهد بود.

وی با اشاره به شرایط سنی پیش‌بینی شده برای بازیکنان دو رده سنی نوجوانان و جوانان، بیان کرد: بسکتبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1380 به بعد امکان حضور در رده نوجوانان و بسکتبالیست‌های متولد یازدهم دی‌ماه سال 1378 به بالاتر شرایط عضویت در تیم جوانان را دارند.

مدیر باشگاه بسکتبال خلیج‌فارس قم اضافه کرد: همچنین بازیکنانی که در رده سنی بزرگسالان مدعی حضور در تیم خلیج‌فارس هستند باید با حضور در باشگاه و تمرینات تیم خود را به کادر فنی معرفی کنند تا شرایط آنها برای بازی در این تیم مورد ارزیابی و سنجش دقیق قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: اولویت با بازیکنانی است که در تمرینات باشگاه خلیج‌فارس حاضر بوده و هستند، اما بازیکنانی که علاقمند به حضور و انجام تست هستند هم فرصت حضور در تست‌گیری این باشگاه را دارند و هدف این است که بسکبتال قم با تکیه بر نیروها و استعدادهای بومی خود رشد کند.

جنابان با بیان اینکه تمرینات تیم در روزهای زوج از ساعت 15:30 تا 18:30 برگزار می‌شود، ابراز کرد: باشگاه بسکتبال خلیج‌فارس قم از حضور یکی از بهترین مربیان حال حاضر بسکتبال ایران و از چهره‌های موفق سال‌های دور این رشته یعنی عباس مرشدی برخوردار است.

وی اظهار کرد: بسکتبال قم استعدادهای بسیار زیادی دارد و از تمامی مربیان این رشته می‌خواهیم که بازیکنان نخبه و با استعداد خود را به باشگاه خلیج‌فارس معرفی کنند تا در دو رده سنی پایه و همچنین رده بزرگسالان تیم‌های قوی و آماده روانه رقابت‌های لیگ کشور کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcaownm.49ney15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما