پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : 5426
در 7 رشته ورزشی مردان و بانوان؛

برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت این استان در مجموع هفت رشته ورزشی مردان و بانوان کارمند دولت خبر داد.
برگزاری المپیاد ورزشی کارکنان دولت در قم
به گزارش قم نیوز، رسول منعم  اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان قم و اطلاع‌رسانی انجام شده به ادارات، نهادها، ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی سطح استان قم، این المپیاد در بهمن ماه آغاز شد و برترین‌های خود را در اسفند ماه شناخت.

وی ادامه داد: این دوره از المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در هر دو بخش مردان و بانوان در مجموع در هفت رشته ورزشی برگزار شد که در این بین کارکنان مرد در چهار رشته و کارکنان بخش بانوان در سه رشته ورزشی با یکدیگر رقابت کردند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: بر این اساس ورزشکاران شرکت‌کننده در بخش مردان در چهار رشته تیمی مسابقات را برگزار کردند و در نهایت از تیم‌های برتر هر رشته در پایان مسابقات تجلیل شد.

وی بیان کرد: رشته‌های ورزشی بخش مردان این دوره از المپیاد ورزشی کارکنان دولت در استان قم در رشته‌های فوتسال، پینگ‌پنگ، والیبال و طناب‌کشی با حضور پر تعداد کارکنان نهادهای مختلف شهر مقدس قم به انجام رسید.

منعم با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد حضور گسترده بانوان ورزشکار در این المپیاد بودیم، عنوان کرد: در بخش بانوان نیز، کارکنان دستگاه‌های دولتی شرکت‌کننده در این دوره رقابت‌های خود را در رشته‌های والیبال، طناب‌کشی و پینگ‌پنگ برگزار کردند.

وی بیان کرد: این دوره برای حضور کارکنان نهادهای مختلف دولتی شرایطی در نظر گرفته شد و هدف ما این بود که ورزش به شکلی جدی و گسترده در بین کارکنان دستگاه‌های مختلف دولتی حاضر در استان قم توسعه یابد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تأکید کرد:‌ توجه به ورزش کارکنان باید در نزد مدیران دستگاه‌ها و ادارات حفظ شود‌ زیرا این مهم می‌تواند بهترین راهکار برای داشتن نیروهایی پویا و ارائه خدمات و بهترین عملکرد از سوی کارکنان باشد تا میزان رضایت‌مندی مردم نیز افزایش داشته باشد.

وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز بر برگزاری باشکوه المپیاد ورزشی کارکنان دولت با حضور گسترده دستگاه‌ها تأکید دارد و از هر دستگاه در رشته‌ای که توانمندی آن را داشت، برای حضور تیم از آن دستگاه در مسابقات دعوت شد.

منعم یاد آور شد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم با همکاری و تلاش هیئت‌ ورزش‌های همگانی در طول سال علاوه بر برگزاری مسابقات، المپیاد‌ها، جشنواره و برنامه‌های متنوع ورزشی در بخش همگانی و قهرمانی، در اجرای مطلوب برنامه‌های ورزشی و جشنواره‌های ورزشی ادارات استان نیز مشارکت گسترده دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.rawct1a5qbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما