يکشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب : 4022
جمعه برگزار می شود؛

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی همزمان با سراسر کشور روز جمعه این هفته در قم برگزار می‌شود.
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در قم
به گزارش قم نیوز، رسول منعم اظهار داشت: این همایش با هدف گرامیداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، روز جمعه این هفته یعنی چهاردهم بهمن ماه با حضور مردم ورزش دوست شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه به مسیر تعیین شده برای برگزاری این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی اشاره کرد و یاد آور شد: مقابل درب اصلی مجموعه ورزشی شهید حیدریان برای تجمع مردم و شهروندان علاقمند به ورزش و رشته پیاده روی در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به مسیر حدود شش کیلومتری در نظر گرفته شده برای این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، افزود: همچنین مسیر حرکت این همایش از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه چهاردهم بهمن از مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در مسیر بلوار محمد امین آغاز می‌شود.

وی عنوان داشت: بر این اساس مردم ورزش دوست شهر مقدس قم می توانند در مسیر بلوار محمد امین، میدان ارتش به سمت بوستان تفریحی ورزشی علوی را پیاده روی کرده و در پایان مسیر به این بوستان و مراسم نهایی که در آن قرعه کشی نیز صورت می گیرد، برسند.

منعم اضافه کرد: با توجه به اینکه این همایش علاوه بر استان قم در سایر نقاط کشور نیز برگزار می‌شود، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش های همگانی استان قم در همکاری تنگاتنگ با دستگاه های مرتبط تمام تمهیدات لازم را برای برگزاری مطلوب این همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در نظر گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: همچنین هماهنگی لازم برای برگزاری هر چه بهتر این همایش در جلسه‌ای با حضور مسوولان استان به عمل آمده است و فرمانداری، شرکت توزیع نیروی برق، شهرداری، مخابرات، صدا و سیما و نیروی انتظامی برای برگزاری مطلوب این همایش تلاش می‌کنند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم برای حضور در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی از تمام همشهریان در همه رده‌های سنی دعوت به عمل آورد و بیان داشت: این همایش برای یازدهمین بار در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و جوایز نفیس و ارزنده‌ای برای شرکت کنندگان به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برای همین منظور کارت‌های مخصوصی نیز در نظر گرفته شد که از چند روز قبل در سطح مدارس، آموزش و پرورش، ایستگاه‌های سطح شهر و همچنین باشگاه‌های ورزشی بین علاقمندان توزیع خواهد شد.

منعم عنوان داشت: این اداره کل با تلاش هیئت‌های ورزشی خود در رشته‌های مختلف ورزشی به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های متنوعی را در نظر گرفته است که برنامه‌های آن طی هفته جاری اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.8exfuqey8sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما