يکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 5495
رییس شورای اسلامی شهرستان قم خبرداد:

راه اندازی نمایشگاه‌های بهاره در شهرهای کوچک قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مسوولان باید تمهیداتی را بیندیشند تا نمایشگاه‌های بهاره و عرضه مستقیم کالا در شهرهای کوچک قم راه‌اندازی شود.
راه اندازی نمایشگاه‌های بهاره در شهرهای کوچک قم
به گزارش قم نیوز، علی قاسمی ورجانی  اظهار داشت: مردمی که در شهرهای کوچک و روستاهای استان زندگی می‌کنند برای تهیه مایحتاج شب عید خود با مشکلات زیادی مواجه هستند و باید با صرف هزینه‌های زیاد به شهرستان قم مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: مسوولان باید با برنامه ریزی مناسب، از ظرفیت‌های موجود اصناف در همان بخش استفاده کرده و نسبت به راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا اقدام کنند تا روستائیان و شهروندان ساکن در شهرهای کوچک بتوانند اقلام مورد نیاز شب عید خود را از این نمایشگاه‌ها با صرف هزینه‌های کمتر تهیه کنند.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها اضافه کرد: مسوولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم می‌توانند یکی از شرایط حضور تولید کنندگان در نمایشگاه‌هایی که در سطح شهر قم برگزار می‌شود را داشتن یک غرفه در نمایشگاه‌های بخش‌ها و شهرهای کوچک قرار دهند و از آنان بخواهند که در شهرهای کوچک و بخش‌های استان نیز حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مسوولان باید تمرکز خود را از روی شهرستان قم کم کرده و به شهرهای کوچک و روستاهای استان نیز اهمیت دهند، بیان داشت: بسیاری از ساکنین شهرهای کوچک و روستاهای استان در خصوص تهیه اقلام مورد نیاز شب عید خانواده خود با مشکلات بسیار زیادی مواجه بوده و مجبور هستند اجناس بی‌کیفیت را با قیمت بالا تهیه کنند.

عضو شورای عالی استان ها اضافه کرد: مسوولان مربوطه باید با تسهیلاتی که برای تولید کنندگان در نظر می‌گیرند آنان را برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در بخش‌های استان ترغیب کنند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.o8nbjh8en9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما

باران
این نمایشگاهها که قیمتاشون از بیرون هم بالاتره در ضمن بخش پوشاک به درد نمیخوره