سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : 8841

شورای شهرستان قم از کمبود امکانات و منابع رنج می‌برد

قم نيوز : قم نیوز: رییس شورای اسلامی شهرستان قم گفت: مجموعه شورای اسلامی شهرستان قم با مشکلات مالی بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و از کمبود امکانات رنج می‌برد.
شورای شهرستان قم از کمبود امکانات و منابع رنج می‌برد
به گزارش قم نیوز، علی قاسمی ورجانی اظهار کرد: به رغم فعالیت‌های گسترده این شورا در راستای رسیدگی به مشکلات روستاییان و مردم ساکن در شهرهای کوچک، هیچ‌گونه امکاناتی در اختیار شورای اسلامی شهرستان قم قرار نگرفته است.

وی افزود: در حال حاضر شورای اسلامی شهرستان قم مکانی را برای استقرار دبیرخانه خود در اختیار ندارد و برای پرداخت هزینه‌های جاری و پرسنلی خود با کمبود شدید مالی روبه‌رو است.

نماینده قم در شورای عالی استان‌ها خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته شورای اسلامی شهرستان قم اقدام به فعالیت‌های گسترده‌ای در خصوص رسیدگی به مشکلات مردم مناطق محروم و روستاییان کرده که نتایج بسیار چشمگیری را هم به همراه داشته است.

قاسمی ورجانی با اشاره به اینکه اگر امکانات مناسب در اختیار شورای اسلامی شهرستان قم قرار گیرد، این شورا می‌تواند کمک بسیار زیادی را در راستای رفع مشکلات مردم به دستگاه‌های دولتی کند، ادامه داد: شورای اسلامی شهرستان قم با استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه‌ای که از جوانان روستایی هستند، توانسته است به نحو شایسته و بیش از حد توان و امکانات خود نسبت به خدمات‌رسانی به روستاییان اقدام کند که نتایج حاصل از آن به عینه در سطح روستاها و بخش‌های قم قابل مشاهده است.

وی گفت: در حال حاضر این شورا برای ادامه فعالیت خود نیازمند حداقل امکانات و منابع مالی است تا بتواند بخشی از زحمات پرسنل خود را جبران کرده و امکانات لازم را برای فعالیت‌های خود در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کند.

وی ادامه داد: با توجه به روی کار آمدن یک استاندار مردمی که با مشکلات و دغدغه‌های نمایندگان مردم در شورا آشناست، انتظار داریم از شوراهای اسلامی به ویژه شورای شهرستان حمایت ویژه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.0q4a2bq4sla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما