سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب : 5579
در راه صعود به مرحله نهایی؛

سوهان گل محمد قم از سد آبی پوشان مرکزی گذشت

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم در دومین بازی خود از مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور موفق به شکست آبی پوشان مرکزی شد.
سوهان گل محمد قم از سد آبی پوشان مرکزی گذشت
به گزارش قم نیوز، دومین روز از برگزاری مسابقات فوتبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی شهر مقدس قم با نتیجه ۲ بر ۱ با دومین پیروزی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم به پایان رسید تا این تیم با شش امتیاز در کنار مقاومت تهران در صدر جدول رده بندی بایستد.

صعود ۱۶ تیم به مرحله نهایی از گروه‌های هشت گانه
در پایان پنج روز رقابت شش تیم حاضر در گروه ششم از مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ رده سنی نوجوانان باشگاه های کشور، دو تیم به مرحله نهایی رقابت ها و جمع ۱۶ تیم برتر صعود خواهند کرد تا برای قهرمانی با حریفان رقابت کنند.

در دیگر دیدارهای روز دوم تیم مقاومت تهران با هفت گل از سد جاوید البرز گذشت و تیم گسترش اراک با حساب دو بر یک مقابل صنعت ذوب تهران صاحب برتری شد.

رضایت کادر فنی از عملکرد نوجوانان سوهان گل محمد
سرمربی تیم فوتبال سوهان گل محمد قم در خصوص بازی تیمش در این رقابت‌ها، تصریح کرد: خوشبختانه تیم بسیار خوب و آینده داری تشکیل شده است که قطعا می‌تواند در ادامه رقابت ها نیز موفقیت آمیز عمل کند.

حامد اسماعیلی ابراز داشت: ما دو بازی بسیار مهم را با کسب نتایج بسیار خوب و با پیروزی پشت سر گذاشته‌ایم و فکر می‌کنیم گام بلندی برای صعود برداشته شده است، با این حال در دیدارهای آتی نیز با تمام انگیزه و توان بازی خواهیم کرد تا مقتدرانه صعود کنیم.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.qnmt23nmwftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما