سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 6571
اسماعیلی عنوان کرد:

عدم همکاری آموزش و پرورش جهت صدور مجوز بازیکنان تیم سوهان گل محمد

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم یکی از مشکلات تیمش در مرحله دوم فوتبال نوجوان باشگاه‌های کشور را همکاری نکردن آموزش و پرورش قم برای همراهی دو بازیکن اصلی این تیم عنوان کرد.
عدم همکاری آموزش و پرورش جهت صدور مجوز بازیکنان تیم سوهان گل محمد
به گزارش قم نیوز، حامد اسماعیلی  اظهار داشت: تیم ما نماینده فوتبال استان قم است و برای حضوری موفق در مرحله دوم رقابت‌های فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور نیاز به تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود داشت تا از اعتبار فوتبال قم دفاع کند.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه آموزش و پرورش یکی از مناطق قم با همراهی محمد وصالی‌ هافبک مرکزی ما و موسی الرضا عبداللهی دیگر بازیکن خط میانی تیم موافقت نکرد، غیبت این دو بازیکن در ترکیب تیم ما کاملا احساس می‌شود و در روز نخست نیز به دلیل ضعف در خط میانی مقابل تیم فوتبال نوجوانان سپاهان ایذه مغلوب شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم افزود: از سوی دیگر محسن صادقی بازیکن اصلی خط دفاعی تیم ما به دلیل مشکل قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال از همراهی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد محروم شده است و در خط دفاع نیز با کمبود بازیکن مواجهیم.

وی سطح بازی‌های مرحله دوم مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور را بسیار نزدیک و فنی عنوان کرد و بیان داشت: از بین چهار تیمی که در این گروه قرار دارند، در حال حاضر شانس سه تیم برای صعود محفوظ است.

اسماعیلی اضافه کرد: در حال حاضر تیم فوتبال نوجوانان آلومینیوم هرمزگان با چهار امتیاز در صدر جدول رده بندی این گروه قرار دارد، در حالی که تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم با کسب سه امتیاز در مکان دوم جای دارد.

وی یادآور شد: در این گروه تا پایان بازی‌های روز دوم، تیم فوتبال نوجوانان شهدای خفر شیراز نیز سه امتیازی است اما در حال حاضر تفاضل گل سوهان گل محمد ۳+ و تفاضل گل تیم خفر شیراز ۴- است که این عامل می‌تواند در صورت پیروزی ما در روز پایانی برابر آلومینیوم هرمزگان موجب صعود به مرحله نهایی رقابت‌ها شود.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان سوهان گل محمد قم ابراز داشت: در دومین مسابقه که با تیم شهدای خفر شیراز داشتیم با توجه به اینکه در روز نخست به تیم سپاهان ایذه یک بر صفر باختیم، بازیکنان ما بسیار با انگیزه کار کردند و مجید قراگوزلو و مهدی شکوهی هر کدام دو گل، سیدعلی اختریان، ‌هانی منصوری و میثم شیردل هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

در روز پایانی دیدارهای مرحله دوم گروهی فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور امروز تیم نوجوانان سوهان گل محمد به مصاف میزبان رقابت‌ها یعنی آلومینیوم هرمزگان می‌رود و در دیگر دیدار تیم شهدای خفر شیراز مقابل سپاهان ایذه قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.0nik49nm65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما