يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : 5690
به منظور تسهیل در خدمات‌رسانی انجام شد؛

استقرار موتورسیکلت‌های آتش‌نشان در سطح شهر قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی قم گفت: سه دستگاه موتورسیکلت AFT، به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در ایام نوروز در سطح شهر مستقر می‌شوند.
استقرار موتورسیکلت‌های آتش‌نشان در سطح شهر قم
به گزارش قم نیوز، عباس جعفری  با اشاره به فرا رسیدن ایام و تعطیلات نوروزی اظهار داشت: تمام پرسنل آتش‌نشانی در تعطیلات آخر سال و نوروز سال ۹۱ با استقرار خودروهای حریق و نجات در سطح شهر به طور آماده‌باش ارائه خدمت می‌کنند.

وی تصریح کرد: استقرار واحدهای آتش‌نشانی در محل عوارضی قم – کاشان، بستر رودخانه، پارک‌سوار جنوبی و سه راه خرمشهر از ۲۵ اسفند سال ۹۰ لغایت ۱۴ فروردین سال ۹۱ به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهد بود.

جعفری خاطر نشان کرد: استقرار سه دستگاه موتورسیکلت AFT در مناطق قبرستان نو، امامزاده ابراهیم و مقابل صحن اتابکی و هفت دستگاه خودرو آتش‌نشانی نیز در مراکزی از جمله مقابل شیخان، بهشت معصومه، عوارضی کاشان، بستر رودخانه، گلزار شهدا، میدان شهید صادقی مقابل امامزاده شاه سید علی و جمکران به منظور خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی قم در ادامه سخنان خود با اشاره به عملکرد این سازمان در چهارشنبه آخر سال گفت: در مدت زمان هفت ساعت ۲ هزار و ۳۴۱ مورد تماس به مرکز ۱۲۵ آتش‌نشانی قم در چهارشنبه آخر سال انجام شد.

وی افزود: ایمن‌سازی، بازگشایی درب خودرو، تصادف دو دستگاه پراید و نیسان در جاده کاشان و محبوس شدن سرنشینان خودرو از جمله رویدادهای چهارشنبه آخر سال در قم بوده است.

جعفری ادامه داد: همچنین در این روز چهار دستگاه خودروی سنگین حریق از ایستگاه‌های یک، سه، هفت و ۱۱ در اثر پرتاب سنگ، مواد منفجره، نارنجک‌های دستی خسارت دیده و یکی از عوامل سازمان نیز مجروح شد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ ایمنی قم افزود: همزمان با اول فروردین ماه سال جدید یک دستگاه موتورسیکلت AFT به همراه شش دستگاه خودروی آتش‌نشانی در مقابل شیخان، بلوار بهار، میدان آستانه، بستر رودخانه، عوارضی قم- کاشان و جمکران به صورت شبانه‌روزی فعال خواهند بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.9bsurhb0giupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما