يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 5701
امین جعفری تاکید کرد:

12 پایگاه پذیرش برای فرهنگیان و غیر فرهنگیان سراسر کشور در قم

قم نيوز : قم نیوز: محمدحسین امین جعفری بر 12 پایگاه برای فرهنگیان و غیر فرهنگیان سراسر کشور در شهر قم که کار پذیرش را عهده دار هستند تاکید کرد.
12 پایگاه پذیرش برای فرهنگیان و غیر فرهنگیان سراسر کشور در قم
به گزارش قم نیوز، محمدحسین امین جعفری در حاشیه بازدید از مراکز پذیرش اسکان فرهنگیان در قم افزود: ۴۰۰ مدرسه علاوه بر مراكز تربیت معلم و خانه های معلم برای اسكان نوروزی فرهنگیان سراسر كشور در قم آماده شده است.

وی خاطرنشان كرد: تا صبح روز شنبه ۲۷ اسفندماه در استان قم  ۲۵۷۱ نفر روز از فرهنگیان و خانواده های محترمشان ساماندهی گردیده اند.

وی تصریح کرد: از مجموع اين تعداد در مدارس استان ۱۰۷۱ نفر روز، مراکز رفاهی و خانه معلم ۷۰۰نفر، آموزشکده های فنی ۳۰۰، تربیت معلم ۵۰۰ نفر پذيرش شده اند.

وی با بیان این که در کمال مفاخره و مباهات در ایام تعطیلات خدمت هموطنان عزیز در استان قم خواهیم بود اذعان داشت: برای سهولت در رزرو محل های ساماندهی از ۵ اسفند ماه سامانه اینترنتی کار پذیرش را آغاز کرده است که هموطنان زیادی با ورود به این بخش تا تاریخ ۲۲ اسفند ماه توانسته اند مکان های پذیرش خود در استان را برای اسکان خود و شروع سال نو هجری شمسی در جوار کریمه اهل بیت (س) مشخص نمایند.

مدیر کل اموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: ۱۲ پایگاه پذیرش برای فرهنگیان و غیر فرهنگیان سراسر کشور در شهر مقدس قم کار پذیرش را عهده دار هستند که مراکز پذیرش نیز با نصب بنرهایی در شهر مشخص گردیده اند و زائرین محترم می توانند به راحتی پس از ورود به شهر کریمه اهل بیت با توجه به راهنمایی های مسیری و بنرهای نصب شده خود را به مکان های مورد نظر رسانده و در سریع ترین زمان ممکن ساماندهی شوند.

وی به دیگر برنامه های مربوط به ستادها ی اسکان نیز اشاره کرد و افزود: برنامه های فرهنگی از جمله اکران فیلم در سینما تربیت قم، مسابقه ویژه نو نهالان و نوجوانان و جوانان، توزیع بروشورهای راهنما و مسائل مربوط به سفر و زیارت، امر به معروف و نهی از منکر، بسته های فرهنگی و بهداشتی، مسابقات قرآنی و برنامه های ورزشی از جمله فعال نمودن استخر فرهنگیان برای استفاده فرهنگیان در سانس های مختلف نیز در برنامه های اسکان پیش بینی شده است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.78nbjh8fz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما