پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 5771
امین جعفری عنوان کرد:

ارتقای یک پله‌ای مدارس درجه 3 تا سال آینده

قم نيوز : قم نیوز: رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش در سال آینده ارتقاء مدارس درجه سه از نظر اسکان به مدارس درجه دو با جذب حمایت‌های استانی است.
ارتقای یک پله‌ای مدارس درجه 3 تا سال آینده
به گزارش قم نیوز، محمدحسین امین جعفری با اشاره به تکمیل ظرفیت مدارس استان به منظور اسکان مسافران نوروزی اظهار کرد: موج دوم مسافرت‌ها موجب این امر شده است بنابراین استفاده از فضای سالن‌های ورزشی و نمازخانه‌ها به منظور اسکان زائران در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بر اساس گزارشات اداره هواشناسی قم، هوای استان طی امشب و شبانه روز آینده، ابری همراه با رعد و برق و بارش‌های پراکنده است به همین دلیل باید تمام امکانات در اختیار اسکان مسافران قرار گرفته و به هر طریق ممکن، جایی برای اقامت شبانه در اختیار آنها قرار گیرد.

رییس کمیته اسکان ستاد تسهیلات زائرین استان قم با بیان اینکه استاندار قم تاکید ویژه‌ای بر مسئله تامین نیازهای فرهنگی زائران دارد گفت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، ۵۰ دوره قرآن، مفاتیح، صحیفه سجادیه و استفتائات مقام معظم رهبری تهیه شده و در کلاس‌هایی که به منظور اسکان زائران در نظر گرفته شده‌اند قرار داده می‌شود.

وی ادامه داد: تهیه بسته‌های فرهنگی و تجهیز مدارس به این موارد از الزامات سال آینده مدارس به منظور اسکان مسافران نوروزی محسوب می‌شود.

امین جعفری در خصوص تاکید استاندار قم مبنی بر افزایش امکانات مدارس گفت: تلاش می‌کنیم با جذب حمایت‌های استانی، سال آینده مدارس درجه سه از نظر اسکان به درجه دو ارتقا یابند و این امر به عنوان یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش قرار دارد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcb.zbsurhbz8iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما