شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 57437
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم خبر داد

کشف بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم

قم نيوز : جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از کشف بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 120 نفر قاچاقچی و معتاد در 48 ساعت گذشته، خبر داد.
کشف بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
کشف بیش از 140 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ صیاد درویشیاظهار داشت: پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان طرح عملیاتی " فتح" را با بیش از 300 نفر به منظور ارتقاء امنیت روانی شهروندان در شهر کریمه اهل البیت (س) و  مبارزه با توزیع و عرضه کنندگان مواد مخدر و دستگیری عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر اجرا کردند.

وی افزود: در این طرح که 48 ساعت به طول انجامید، سه هدف عمده دنبال شد که هدف اول مبارزه جدی با خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان به ویژه شهرستان قم، دومین هدف مهار و کنترل سایر جرایمی که مرتبط با مواد مخدر است، مانند سرقت که در حدود 50 یا 60 درصد جرائم سرقت، ردپایی از اعتیاد و مواد مخدر مشاهده می‌شود و سومین هدف نیز پاکسازی مناطق آلوده بود.

سرهنگ درویشی بیان داشت: در این عملیات 120 نفر از عناصر اصلی توزیع و فروش مواد مخدر به ویژه خرده فروشان و قاچاقچیان که 40 نفر از آن‌ها خرده فروش هستند، دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در مجموع حدود 100 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 41 کیلوگرم نیز از نوع حشیش کشف شد .

سرهنگ درویشی اعلام داشت: قطعاً این عملیات‌ها که در قالب طرح قدر و به صورت محله محور است، مستمر خواهد بود، پلیس در این طرح نقاطی را  که آلوده به مواد مخدر است را شناسایی و آن مناطق را مورد هدف قرار داده و در ماه‌های آتی نیز دنبال خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم که نسبت به محیط زندگی خودشان حساس باشند و اگر اطلاعاتی در این حوزه دارند پلیس را در جریان قرار دهند تا بتوانیم با کار اطلاعاتی و عملیاتی مناسب نسبت به دستگیری و پاکسازی این محلات اقدام کنیم.

سرهنگ درویشی تاکید کرد: شهروندان فقط از طریق سامانه 110 می‌توانند اخبار و اطلاعات مربوط به این حوزه را در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfejdt.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما