سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 5755
سلیمان فلاح عنوان کرد:

صعود به لیگ قهرمانان آسیا هدف اصلی صبای قم

قم نيوز : قم نیوز: مهاجم تیم فوتبال صبای قم کسب جواز صعود به لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را مهم‌ترین هدف صبای قم در دیدارهای آتی لیگ برتر دانست.
صعود به لیگ قهرمانان آسیا هدف اصلی صبای قم
به گزارش قم نیوز، میلاد سلیمان فلاح اظهار کرد: ما ۲۷ هفته تلاش کرده، سختی‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و اکنون می‌خواهیم با تمام توان در دیدارهای باقیمانده برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه صبا برای تحقق این مهم به حمایت بیشتر نیاز دارد، به دیدار پیش روی تیمش با شهرداری تبریز از بازی‌های معوقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر اشاره کرد و بیان داشت: دیدار سختی در پیش داریم اما سعی می‌کنیم بازی را ببریم تا مدعی بمانیم.

مهاجم صبای قم با اشاره به آمادگی خود و سایر بازیکنان تیمش برای این بازی، اضافه کرد: ما برای رسیدن به هدفی که از آغاز فصل برای آن تلاش کرده‌ایم باید تیم فوتبال شهرداری تبریز را از پیش رو برداریم زیرا با سه امتیاز این دیدار به رده چهارم جدول بازمی‌گردیم.

وی با اشاره به دیدار با شهرداری تبریز در هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تصریح کرد: سه امتیاز و پیروزی در این مسابقه را برای تداوم روند موفقیت‌های تیم در لیگ یازدهم بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم.

سلیمان فلاح با تاکید بر اینکه دیگر به سادگی فرصت‌های گلزنی را از دست نمی‌دهیم، عنوان کرد: ما در تلاش برای کسب سه امتیاز به هیچ عنوان نباید فرصت‌های گلزنی را به سادگی از دست بدهیم زیرا صبای قم در این دیدار هدفی جز کسب پیروزی برابر شهرداری تبریز نخواهد داشت.

وی یادآور شد: تیم فوتبال شهرداری تبریز نیز همانند ما در این دیدار به دنبال کسب سه امتیاز است در حالی که این موضوع قطعا سبب خواهد شد آنها بازی هجومی را در این مسابقه در دستور کار خود قرار بدهند و ما با انگیزه‌تر بازی کنیم.

مهاجم صبای قم بیان کرد: ما برای برد به تبریز خواهیم رفت زیرا همانند تمام بازی‌های این فصل برنامه ما فوتبال هجومی برای کسب سه امتیاز است که امیدوارم در راه تحقق آن از فرصت‌هایی که در طول زمان‌های مسابقه به دست می‌آوریم، خوب استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در این دیدار بازیکن محروم و مصدوم نداریم و طبیعتا می‌توانیم از بهترین نفرات خود استفاده کنیم، در مجموع شرایط تیم خوب است و نگرانی خاصی نداریم و می‌خواهیم پیروز میدان باشیم.

سلیمان فلاح تاکید کرد: کادر فنی ما از شهرداری تبریز به اندازه کافی شناخت دارد و کاملا بر روی نوع بازی و تمام خصوصیات تیم و بازیکنان آنها کار کرده‌ایم، شهرداری تبریز از مربی خوبی بهره می‌برد اما صبا حریف بزرگی برای شهرداری خواهد بود.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز پنج‌شنبه دهم فروردین ماه در دیداری از هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در ورزشگاه یادگار امام تبریز به انجام می‌رسد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcd.k0k2yt05ka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما