سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵
کد مطلب : 57895
منبع : خبرگزاری فارس
اعضای شورای شهر قم تاکید کردند

لزوم تسریع در تکمیل پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی

قم نيوز : اعضای شورای اسلامی شهر قم در بازدید از پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی بر لزوم تسریع در اتصال این پروژه به پردیسان تاکید کردند.
لزوم تسریع در تکمیل پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی
لزوم تسریع در تکمیل پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی
به گزارش قم نیوز جمعی از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم که ظهر امروز از برخی از پروژه‌های عمرانی شهر بازدید کردند ضمن حضور در محل فاز سوم پروژه‌ بلوار آیت‌الله بروجردی آخرین وضعیت تکمیل تقاطع شهرک قدس و اتصال این بلوار به پردیسان را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید که معاون عمران و شهرسازی شهردار قم نیز حضور داشت گزارشی از آخرین وضعیت این پروژه مهم و کلیدی که تکمیل کننده رینگ سوم شهری است ارائه شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری قم در حاشیه این بازدید با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی تصریح کرد: این بلوار از شهرک انسجام تا بلوار شهید کریمی و پس از آن شهرک قدس و پردیسان است که تاکنون دو فاز از این پروژه تا شهرک قدس بازگشایی شده است.

عباس حلوائی‌زاده با تاکید بر اینکه تدابیر لازم اندیشیده شده تا در حداقل زمان عملیات عمرانی پروژه به اتمام برسد تصریح کرد: اصلی ترین مشکل در مسیر تکمیل پروژه بحث تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهرک قدس است که تا این پروژه تکمیل نشود امکان بازگشایی مسیر نخواهد بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkj0k.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما