چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : 5835
شهرداری قم برگزار می كند:

اولین گردهمایی بزرگ فرهنگی ورزشی خادمین درگاه شهر بهشت

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری كلان شهر قم از برگزاری اولین گردهمایی بزرگ فرهنگی ورزشی خادمین درگاه شهر بهشت ویژه بازنشستگان و سالمندان شهردر هفته سلامت خبر داد.
اولین گردهمایی بزرگ فرهنگی ورزشی خادمین درگاه شهر بهشت
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل چابکی هدف از برگزاری این گردهمایی را بررسی چالش ها وفرصت های سالمندی وفراهم آوردن امکانات مناسب رفاهی تفریحی وورزشی برای اقشار سالمند وبازنشسته اعلام كرد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری كلان شهر قم با اشاره به شعار هفته سلامت(۲۴-۱۸)فروردین ماه اظهار داشت:‌ زندگی سالم، طول عمر بیشتر، شعاری است که برای هفته سلامت سال جدید عنوان شده و اهمیت سلامت در طول زندگی در رسیدن به سن سالمندی همراه با سلامتی را مورد تاکید قرار داده است.

ایشان با تاكید بر لزوم توجه و اهمیت ویژه به موضوع سلامت در سن سالمندی افزود: به دلیل اینکه جوانان بخش بیشتر کشور را تشکیل می‌دهند هنوز متوجه سالمندی نشده‌ایم و اهمیت موضوع در اجتماع ملموس نبوده است.

چابکی در ادامه بیان کرد: سالمندی بیماری نیست بلکه گذشت سن است وورود به یک دوره ایی است که به سلامتی بیشتر نیاز دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری كلان شهر قم اظهار داشت: در این گردهمایی برنامه های متنوع فرهنگی-ورزشی با رویکرد گرامیداشت مقام بازنشستگی وسالمندی همچنین نمایشگاه توانمندی های سالمندان و معلولین برنامه ریزی شده است.

در این گردهمایی ۴۰۰ نفر از بازنشستگان ادارت استان قم و سالمندان سازمان بهزیستی به همراه مدیران کل استان حضور دارند و در حاشیه مراسم نیز نمایشگاه توانمندی های سالمندان ومعلولین و برنامه های ورزشی اجرا می شود.

شایان ذكر است :این گردهمایی به همت اداره سلامت وبهداشت شهری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری قم وبا همکاری مرکز بهداشت استان- سازمان بهزیستی - درمانگاه سیدالشهداء شهرداری ومجتمع خورشید در بوستان کوکب برگزار می گردد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcc.1qpa2bq4pla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما