شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 8987

جشن بزرگ روز دختر در بوستان نرگس برگزار می شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم از برگزاری جشن بزرگ روز دختر در بوستان نرگس خبر داد.
جشن بزرگ روز دختر در بوستان نرگس برگزار می شود
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل چابکی اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سالروز ولادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س) و ایام با برکت دهه کرامت و روز دختر، جشن بزرگ روز دختر به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم در روز اول دهه کرامت در بوستان نرگس (بوستان ویژه بانوان) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری قم با اشاره به برگزاری این مراسم که با حضور دختران کارکنان شهرداری قم برگزار خواهد شد، گفت: این جشن شامل برنامه‌های متنوع سخنرانی، تواشیح، تئاتر مذهبی و برگزاری مسابقات فرهنگی همراه با اهدای جوائز ارزنده از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مقدس مشهد و... است.

وی تصریح کرد: در ادامه این مراسم بعد از سخنرانی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر قم در مورد فضائل دهه کرامت و روز دختر، آسمان شهر نیز با حضور مدعوین نور افشانی می‌شود.

چابکی در ادامه به برگزاری نمایشگاه تولیدات دختران و بانوان استان قم از ابتدای دهه کرامت در بوستان نرگس اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور دختران و بانوان استان برگزار شده و تولیدات آنها در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص دیگر اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم بیان کرد: نمایشگاه آسمانی‌ها از ۲۲ شهریور ماه در بوستان نرگس آغاز به کار کرده و تا پایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

چابکی در خصوص برنامه‌های این نمایشگاه بیان کرد: نمایشگاه حجاب و عفاف، مشاوره مذهبی، برنامه‌های متنوع فرهنگی ویژه بانوان، غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید و غرفه نقاشی ویژه کودکان از جمله بخش‌های این نمایشگاه است.

وی همچنین در ادامه از برگزاری برنامه نشاط آسمانی ویژه خانواده‌های قمی در ایام دهه کرامت در بوستان علوی خبر داد و گفت: این برنامه هر شب از ساعت ۲۰ تا ۲۴ در بوستان علوی برگزار می‌شود.

جشن بزرگ روز دختر دوشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه در بوستان نرگس واقع در بلوار صدوقی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.j0j2yt0n5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما