چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 591
از 8 ایستگاه در نقاط مختلف قم صورت می‌گیرد؛

توزیع کارت‌های قرعه‌کشی همایش پیاده‌روی خانوادگی

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از توزیع تعرفه‌ها یا کارت‌های قرعه‌کشی دهمین همایش پیاده‌روی خانوادگی در نقاط مختلف شهر خبر داد.
توزیع کارت‌های قرعه‌کشی همایش پیاده‌روی خانوادگی
به گزارش قم نیوز، امیر دلشاد اظهار داشت: دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی و جلب و جذب مشارکت مردم در فعالیت‌های ورزشی، روز جمعه پانزدهم مهر ماه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نکته مهمی که در حال حاضر و در فاصله کمتر از دو روز مانده به برگزاری این همایش باید مورد توجه شهروندان خوب قمی قرار بگیرد، نحوه توزیع و تهیه کارت‌ها یا تعرفه‌های قرعه‌کشی این همایش است.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم افزود: در حال حاضر هشت پایگاه در نقاط مختلف شهر مقدس قم با دایر کردن چادر یا ایستگاه‌های مشخص با پوستر ویژه دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، مشغول توزیع کارت‌ها یا تعرفه‌های قرعه‌کشی بین شهروندان هستند.

وی عنوان کرد: میدان صفائیه، چهار راه بازار، مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان، میدان امینی بیات در منطقه نیروگاه، میدان توحید در منطقه نیروگاه، ۲۰ متری شهید بهشتی، خیابان ارم رو به روی پاساژ الغدیر و میدان آیت‌الله شهید سعیدی پایگاه‌هایی هستند که توزیع کارت‌های قرعه‌کشی دهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در آنها صورت می‌گیرد.

دلشاد عنوان کرد: باز هم تاکید می‌کنیم که همشهریان گرامی به هیچ عنوان بابت دریافت کارت‌ها یا تعرفه‌های قرعه‌کشی هزینه‌ای پرداخت نکنند زیرا این کارت‌ها باید به صورت رایگان در اختیار عزیزان شهروند قرار بگیرد و در صورت بروز هر‌گونه تخلف می‌توانند موضوع را با هیئت ورزش‌های همگانی استان قم واقع در مجموعه ورزشی تختی منطقه دورشهر در میان بگذارند.

وی تصریح کرد: با تلاش زیادی همکاران در اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش‌های همگانی استان قم این همایش در ادامه همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در استان قم با عنوان جامعه سالم عاری از اعتیاد و با هدف کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم ادامه داد: برای همین منظور هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های مرتبط از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس به عمل آمده است و از ساعت ۷ صبح روز جمعه پانزدهم مهر ماه این همایش بزرگ و خاطره انگیز با حضور مردم ورزش دوست استان قم برگزار می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این همایش همچون سایر همایش‌هایی که پیش از این برگزار شده است و به خوبی مورد استقبال مردم ورزش دوست قم واقع شده، از ساعت مقرر از مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان تا بوستان علوی قم برگزار می‌شود و در مراسم پایانی جوایز و هدایای در نظر گرفته شده را که بسیار هم نفیس هستند، بین مردم ورزش دوست قرعه کشی می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdciczaw2t1a3.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما