چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 4166
14 بهمن برگزار می‌شود؛

پیاده‌روی مردم قم در همایش شهر سالم، شهروند سالم

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از پیاده‌روی مردم این استان در همایش شهر سالم و شهروند سالم خبر داد.
پیاده‌روی مردم قم در همایش شهر سالم، شهروند سالم
به گزاش قم نیوز، امیر دلشاد اظهار کرد: هیئت ورزش‌های همگانی با حمایت اداره کل ورزش و جوانان در ادامه تلاش برای جذب حداکثری مردم ورزش دوست به این عرصه مهم اجتماعی، این همایش را برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این برای یازدهمین بار است که همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود و مردم ورزش دوست شهر مقدس قم می‌توانند روز جمعه چهاردهم بهمن ماه در این همایش بزرگ حضوری پرشور داشته باشند.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم عنوان کرد: بعد از خرداد ماه سال ۱۳۸۷ که نخستین بار هم‌زمان با دیگر نقاط کشور همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر قم برگزار شد، استقبال گسترده و درخواست عمومی مردم موجب افزایش تلاش و انگیزه برگزار کنندگان همایش‌ها شد.

دلشاد یادآور شد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در ستاد برگزاری یازدهمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی استان قم، این همایش با عنوان شهر سالم و شهروند سالم صبح روز جمعه چهاردهم بهمن ماه با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم خاطرنشان کرد: این همایش از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه این هفته از مقابل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم آغاز می‌شود و شرکت کنندگان در مسیر حدود شش کیلومتری این مجموعه تا بوستان تفریحی ورزشی علوی پیاده روی می‌کنند.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم اضافه کرد: هم اکنون در ایستگاه‌های مختلفی در سطح شهر کارت‌ها و تعرفه‌های قرعه کشی در اختیار مردم علاقمند به ورزش قرار می‌گیرد تا شرکت کنندگان در همایش از جوایز آن نیز بهر‌ه‌مند شوند.

دلشاد تصریح کرد: شاید تا دوره‌های قبل تصور بر این بود که مردم به سبب قرار داشتن خودروی پراید در بین جوایز ارزنده این همایش، انگیزه حضور دارند اما واقعیت این است که مردم قم آنقدر به ورزش علاقمند هستند که روز جمعه بار دیگر حضور باشکوهی در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی قم داشته باشند.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم با بیان اینکه دستگاه‌های مختلفی نظیر صدا و سیما، شهرداری، استانداری و بسیار دستگاه‌های دیگر نیز یاری رسان اداره کل ورزش و جوانان و این هیئت هستند، عنوان کرد: این همایش نیز از جوایز ارزنده‌ای برخوردار است و بر اساس قرعه کشی‌ای که در پایان پیاده روی و در مراسم ویژه در بوستان علوی صورت می‌گیرد، به شرکت کنندگان هدایای ارزشمندی همچون کمک هزینه سفر به حج، عتبات عالیات و لوازم ورزشی نظیر دوچرخه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.qa5ct1azqbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مصطفی فقیری
الطفا برندهگان یازدهمین همایش پیاده روی در قم را در سایت قرار دهیدبا تشکر
مهدی
لطفا نتایج برندگان یازدهیمن همایش پیاده روی خانوادگی در قم را در سایت قرار دهید