سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 3531
در دو بخش انفرادی و دوبل؛

دانشگاه قم قهرمان پینگ ‌پنگ دختران دانشجو شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم از موفقیت دختران دانشجوی این دانشگاه در رقابت‌های پینگ ‌پنگ دانشگاه‌های کشور خبر داد.
دانشگاه قم قهرمان پینگ ‌پنگ دختران دانشجو شد
به گزارش قم نیوز، امیر دلشاد اظهار کرد: خوشبختانه ورزشکاران مستعدی در بین دانشجویان این دانشگاه در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند که در هر دو بخش پسران و دختران قابلیت‌های خود را به اثبات رسانده‌اند.

وی ادامه داد: در طول سال بر اساس برنامه‌های متنوعی که در رشته‌های مختلف ورزشی در قالب لیگ و قهرمانی کشور برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور برنامه ریزی می‌شود، دانشجویان دختر و پسر دانشگاه قم نیز حضور فعالی در مسابقات دارند.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم اضافه کرد: دانشجویان این دانشگاه در رشته‌هایی نظیر فوتسال، فوتبال، والیبال، کاراته، کشتی، پینگ ‌پنگ و چندین رشته ورزشی دیگر که دارای استعدادهای بسیار خوب هستیم، در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور حضور می‌یابند.

وی در ادامه از موفقیت تیم اعزامی دختران دانشجوی قمی به رقابت‌های پینگ ‌پنگ دانشجویان دختر کشور خبر داد و یادآور شد: دختران دانشجوی دانشگاه قم در رقابت‌های قهرمانی پینگ ‌پنگ موفق به کسب مقام اول تیمی و سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور شدند.

دلشاد خاطرنشان کرد: مسابقات رشته پینگ ‌پنگ دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های حاضر در منطقه سه کشور به میزبانی دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد که خوشبختانه با کسب موفقیت تیم اعزامی دختران دانشجوی قمی در کسب مقام قهرمانی همراه بود.

وی ابراز داشت: رقابت‌های پینگ ‌پنگ دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سه کشور در حالی در دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد که از جمع پینگ ‌پنگ بازان اعزامی قم دو ورزشکار موفق به کسب مقام‌های اول دوم بخش انفرادی شدند، ضمن اینکه مقام قهرمانی بخش دوبل نیز به تیم اعزامی پینگ ‌پنگ دانشجویان دختر دانشگاه استان قم رسید.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم تصریح کرد: در پایان این مسابقات فاطمه محقق و زهرا یزدیان پینگ ‌پنگ بازان موفق قم بودند که به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول و دوم بخش انفرادی شدند، در حالی که این دو پینگ ‌پنگ باز مقام نخست و عنوان قهرمانی بخش دوبل را نیز به خود اختصاص دادند.

وی عنوان داشت: در پایان این دوره از پیکارهای پینگ ‌پنگ دانشجویان دختر منطقه سه کشور، تیم پینگ ‌پنگ دانشجویان دختر دانشگاه قم توانست به همراه وحیده وثوق‌زاده و سمیرا آقابیگی نیز مقام اول تیمی را به خود اختصاص دهد.

دلشاد با بیان اینکه آزاده مهدوی مربی و سمیه عسگری سرپرست تیم پینگ‌پنگ دانشجویان دختر دانشگاه قم در این دوره از رقابت‌ها بودند، تصریح کرد: موفقیت در این مسابقات اهمیت زیادی برای دانشگاه قم داشت زیرا تیم پینگ ‌پنگ دختران دانشجوی قم به مرحله نهایی پیکارهای پینگ ‌پنگ المپیاد ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های کشور که در تابستان سال آینده برگزار می‌شود، راه پیدا کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.s0s2yt0kfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما