سه شنبه ۸ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 5757
دلشاد خبر داد:

درخشش دانشگاه قم در مسابقات قهرمانی کشور

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم از موفقیت ورزشکاران دانشجو و کارکنان این دانشگاه در رقابت‌های ورزشی قهرمانی دانشگاه‌های کشور خبر داد.
درخشش دانشگاه قم در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش قم نیوز، امیر دلشاد  اظهار کرد: ورزشکاران دانشجو در دانشگاه قم در هر دو بخش دختران و پسران در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی فعالیت و در مسابقات المپیاد و همچنین قهرمانی دانشگاه‌های کشور نیز شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به درخشش ورزشکاران دانشجو در رقابت‌های ورزشی دانشگاه‌های کشور از برگزاری رقابت‌های مسابقات فوتسال کارکنان مرد دانشگاه‌های استان قم خبر داد و بیان داشت: در پایان این مسابقات تیم دانشگاه علوم پزشکی قهرمان شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم اضافه کرد: مسابقات فوتسال کارکنان مرد دانشگاه‌های استان قم با حضور ۱۱ تیم به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد که پس از انجام مسابقات در مرحله مقدماتی، تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی، جامعةالمصطفی العالمیه، دانشگاه پردیس و دانشگاه قم به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت دانشگاه علوم پزشکی مقام اول، دانشگاه پردیس مقام دوم و جامعةالمصطفی مقام سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تمام سکوهای مسابقات دارت را از آن خود کرد یادآور شد: مسابقات دارت کارکنان زن دانشگاه‌های استان قم نیز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی و با حضور شش دانشگاه برگزار شد که پس از انجام ۴۲ مسابقه به صورت دو حذفی خانم‌ها زهره ستوده، شهلا مقدمی و مریم حسن‌پور از دانشگاه علوم پزشکی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

دلشاد در ادامه از قهرمانی تیم پسران دانشجوی دانشگاه قم در فوتسال دانشجویان استان خبر داد و ابراز داشت: مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه‌های استان قم با حضور ۱۰ تیم به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد که پس از انجام ۳۲ بازی در مرحله مقدماتی، تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه قم و دانشگاه تربیت معلم به مرحله نهایی راه یافتند که در پایان دانشگاه قم مقام اول، دانشگاه علوم پزشکی مقام دوم و دانشگاه پیام نور مقام سوم را به دست آوردند.

وی همچنین با بیان اینکه تیم دانشگاه پیام نور قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان دختر استان قم شد، عنوان داشت: مسابقات والیبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های استان قم با حضور هشت تیم به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد که پس از انجام ۱۸ مسابقه در مرحله مقدماتی، تیم‌های دانشگاه پیام نور، دانشگاه پویش، دانشگاه حضرت معصومه و دانشگاه قم به مرحله نهایی راه یافتند که در پایان دانشگاه پیام نور مقام اول، دانشگاه قم مقام دوم و دانشگاه پویش مقام سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.tdtiw6deegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما