چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 5619
در پرش ارتفاع و پرتاب دیسک؛

بانوان قمی دو سهمیه المپیاد دانشجویان کشور را کسب کردند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم از موفقیت دختران دانشجوی قمی در پیکارهای کسب سهمیه المپیاد دانشجویان کشور خبر داد.
بانوان قمی دو سهمیه المپیاد دانشجویان کشور را کسب کردند
به گزارش قم نیوز، امیر دلشاد اظهار کرد: همه ساله در فصل تابستان و در ایام و اوقاتی که دانشجویان کمتر به درس و دانشگاه مشغول هستند، پیکارهای ورزشی در رشته‌های مختلف در سطح دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: البته رقابت‌ها در تمام رشته‌های ورزشی در قالب المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور به انجام می‌رسد و طی آن ورزشکاران دانشجو در رشته‌های گوناگون تیمی و انفرادی برای کسب مقام با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حجم گسترده علاقمندی دانشجویان ورزشکار به شرکت در المپیاد
مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم افزود: با توجه به حجم گسترده علاقمندی دانشجویان ورزشکار به شرکت در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در تابستان، از مدتی قبل رقابت‌های کسب سهمیه و ورودی رشته‌های مختلف بین دانشجویان ورزشکار آغاز شده است.

وی ادامه داد: ورزشکاران دانشجوی دانشگاه قم نیز از قضا چهره‌های موفق و مستعدی در بین آن ها حضور دارند، در تلاش برای کسب سهمیه حضور در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور با آمادگی کامل به مصاف حریفان خود می‌روند.

دلشاد در ادامه به موفقیت دختران دانشجوی دانشگاه قم در کسب دو سهمیه حضور در المپیاد سال ۹۱ اشاره کرد و بیان داشت: در رقابت‌های دو و میدانی دانشجویان دانشگاه‌های منطقه سه کشور که در قم برگزار شد، این موفقیت به دست آمد.

میزبانی قم از دختران دو و میدانی کار دانشگاه‌های منطقه سه کشور
وی افزود: مسابقات دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه سه کشور به میزبانی دانشگاه قم برگزار شد و طی آن تیم قم ضمن قرار گرفتن در بین سه تیم برتر بخش تیمی، در قسمت انفرادی نیز دو سهمیه کسب کرد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم اضافه کرد: مسابقات دو و میدانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های منطقه سه کشور از نوزدهم اسفندماه به میزبانی دانشگاه قم و در پیست تارتان و زمین چمن مجموعه ورزشی یادگار امام قم برگزار شد.

وی یاد آور شد: در پایان این دوره از مسابقات که اتفاقا از سطح بسیار بالایی نیز برخوردار بود، تیم دانشگاه اصفهان با کسب بیشترین امتیاز در صدر ایستاد و موفق به کسب مقام نخست شد، در حالی که تیم دو و میدانی بانوان شهرکرد در جایگاه دوم قرار گرفت و مقام نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.

دلشاد ابراز کرد: در رده‌بندی نهایی بعد از تیم‌های دو و میدانی دانشگاه‌های اصفهان و شهرکرد، تیم دانشگاه قم به مقام سوم دست یافت، ضمن اینکه دانشگاه قم موفق به کسب دو سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویان دختر در سال آینده شد که این دو سهمیه را زهرا جهانبانی با کسب عنوان قهرمانی ماده پرتاب وزنه و زینب السادات موسوی پاکزاد با کسب عنوان دوم و نایب قهرمانی ماده پرش ارتفاع به دست آوردند و فاطمه السادات برهانی در ماده پرتاب دیسک به مقام چهارم مسابقات دست پیدا کرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcc.sqpa2bqeola82.html
نام شما
آدرس ايميل شما