جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 59324
منبع : خبرگزاری فارس
مديرعامل باشگاه نادر شيمي قم خبر داد

رقابت نادر شيمي قم در مرحله نهايي سوپر ليگ بسكتبال ايران

قم نيوز : مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي نادر شيمي قم از رقابت تيم بانوان اين باشگاه در مرحله رده‌بندي پيكارهاي سوپر ليگ بسكتبال بانوان ايران خبر داد.
رقابت نادر شيمي قم در مرحله نهايي سوپر ليگ بسكتبال ايران
رقابت نادر شيمي قم در مرحله نهايي سوپر ليگ بسكتبال ايران
به گزارش قم نيوز محسن نادری امروز اظهار کرد: دیدارهای مرحله نهایی مسابقات فصل 1396 بسکتبال سوپر لیگ B بانوان باشگاه‌های کشور از سوی فدراسیون بسکتبال برای برگزاری در روزهای یازدهم تا سیزدهم بهمن ماه برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: این مرحله از مسابقات برای تعیین رتبه‌های پنجم تا هشتم جدول رده‌بندی سوپر لیگ بانوان ایران برگزار می‌شود و از جمع چهار تیمی که قرار بود در آن حضور داشته باشند سه تیم به نمایندگی از استان‌های تهران، بوشهر و قم با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نادر شیمی قم اضافه کرد: در این مرحله از مسابقات تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم با تیم‌های باژوند بوشهر و سما تهران به شکل دوره‌ای رقابت می‌کند تا بعد از انجام 6 مسابقه رده‌بندی تیم‌های پنجم تا هفتم این دوره از پیکارهای سوپر لیگ مشخص شود.

وی با بیان اینکه دیدارهای این مرحله را سالن جشنواره تهران میزبانی می‌کند، افزود: روز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه در آغاز این پیکارها، دیدار افتتاحیه بین تیم‌های بسکتبال بانوان باژوند بوشهر و سما تهران به انجام می‌رسد، روز جمعه 12 بهمن نادر شیمی قم به مصاف باژوند بوشهر می‌رود و روز جمعه 13 بهمن نیز بانوان بسکتبالیست نادر شیمی قم آخرین بازی را برابر تیم سما تهران انجام می‌دهند.

نادری در پایان به عملکرد این تیم در مرحله پلی‌آف رقابت‌های این فصل سوپر لیگ بسکتبال زنان ایران اشاره و عنوان کرد: بانوان بسکتبالیست نادر شیمی قم بعد از نتایج خوب خود در مرحله مقدماتی، برابر تیم آرارات اصفهان سه بازی مرحله پلی‌آف را انجام دادند که در نهایت دو برد نصیب نماینده اصفهان شد و این تیم به جمع چهار تیم مدعی کسب مقام قهرمانی صعود کرد و نادر شیمی قم به مرحله رده‌بندی رسید.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc01qp.2bqoi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما